• Lithos

Hotell i New York

Vi ska till New York på vår bröllopsresa i september och vill därför ha tips på hotell! Inte för dyrt, vi ska inte vara mycket på hotellrummet, men vi vill givetvis inte dela badrum med andra. Viktigast är att det är rent. Vill helst bo på nedre Manhattan och inte runt 42:a gatan.

• Svar på tråden Hotell i New York
  • MrsWelch

Cosmopolitan Hotel bodde jag pa for nagra ar sen, jattemysigt rent hotell vid Chambers Street i Tribeca, skulle verkligen rekomendera det!
    www.cosmohotel.com men det verkar som deras sida ar nere just nu...

• EllaM

Vi ska också till NYC på bröllopsresa i september! Vi har bokat The Muse. Planerar redan nu att åka tillbaka och återuppleva vår smekmånadsstad och har pratat om att testa "The Library" nästa gång.

Jg rekommenderar också Tripadvisor, det var omdömena där som hjälpte oss välja hotell!

• JohannaTotte

Vi bodde på "Dream hotel". Jätte mysigt hotell med modern charm. Det ligger 5 min promenad från Broadway och i princip intill Central Park. Vi förlovade oss i NY och det är verkligen en av världens bästa städer!:)

• JohannaTotte

Oj såg nu att ni ville bo på nedre manhattan... glöm detta hotell då:)

• Sweetpea

Washington Square Hotel i Greenwich Village är helt okej!

• gulleva

Jag har bott på B&B i NY. Jättemysigt.

• 200805

Hilton New York är kanon! Ligger i närheten av Central Park. Perfekt läge!

• Snäckan4

gulleva: vilket B&B var det ni bodde på? Jag är intresserad av att bo lite billigare när vi åker dit i höst.

Svar på tråden Hotell i New York