• Canta

Kräka på festprgramet

Just nu e allt bara kasst.....

Tycker inget är kul på festprogrammet....tycker inget jag har hittat är roligt att ha där....

Någon som har tips på roliga saker man kan ha där i?

Snälla hjälp

• Svar på tråden Kräka på festprgramet
  • blivandefrulycklig

Skriv din mailadress så mailar jag vårat.... Fick grundtanken här på BT men gjort om en hel del.... Kramis på dig o tappa inte sugen...

• weinlove

ta en paus om det känns så. vet att det är supersvårt men låt bli att tänka på det en stund.

bordsbingo är en kul grej att ha med i festprogrammet.

• Troll1
    blivandefrulycklig skrev 2008-06-23 17:03:05 följande:
    Skriv din mailadress så mailar jag vårat.... Fick grundtanken här på BT men gjort om en hel del.... Kramis på dig o tappa inte sugen...
    Ähummm, vill du maila mig med? knoddan@gmail.com
    Det är tungt just nu, är inte så haj på Word heller. Vi är inte bästa kompisar...
  • Garonne

Måste det vara så mycket roligt med i festprogrammet? Min sambo tycker det, men jag vill ju inte att folk ska sitta och läsa hela middagen... Vi har lagt ner mycket krut på roliga presentationer av alla gäster, sen kommer vi ha menyn och en liten välkomsttext. Behövs mer egentligen? Kanske något, men det känns som om allt redan är använt 1000 gånger. Suck...

• Mrs love

Här är en till som skulle bli glad om du ville skicka det till mig!

blivandefrulycklig skrev 2008-06-23 17:03:05 följande:
  • blivandefrulycklig

Canta och Troll1 Ni har mail......

Som sagt, orka inte ta bort våra namn,,,,, skulle ni mot ALL förmodan känna nån som kommer på vår fest, SNÄLLA, skvallra inte...

Kramis

• blivandefrulycklig

MRS love

beöver en mailadress

• Mrs love

Oj då det glömde jag visst

evaki@tele2.se

blivandefrulycklig skrev 2008-06-23 17:43:13 följande:
    MRS lovebeöver en mailadress
Svar på tråden Kräka på festprgramet