• patti87

shit.....;)

bara 2 dagar kvar!!! på lördag klockan 15.00 lovar vi varandra evig kärlek :)

idag kommer familjen och vänner ifrån sverige ;) och imorgon kommer resten ifrån polen! gud vad underbart att få fira den här stora dagen tillsammans med alla sina nära och kära ;)

och idag firar jag och min blivande man 4 år tillsammans! ;)
    fast första daten var just den 28 juni...alltså gifter vi oss precis 4 år efter våran förssta date ;)

jag är sååå LYCKLIG ;)

var bara tvungen och skriva av mig....hihi :)

• Svar på tråden shit.....;)
  • Jen82

Grattis!
    Lycka till o jag hoppas på fint väder.

• patti87

hoppas också på fint väder....fast de sägs att de ska regna fredag- lörda....HOPPAS INTE!!!

• SnartJohanson

grattsi o lycka till njut !!! dagen går så fort! alldelse för fort!

• 090208

Men vart bor ni da? Blev nyfiken bara, ar sjalv "utlands-svensk".

• patti87

vi bor i tyskland och båda två är polacker :)

• Kärlek ger näring åt själen

Whiiee Grattis Va kul... mne jag kollade innan o det verkar som om det blir uppehåll

• patti87

kärlek ger näring åt själen : jaha? :) fast menar du nu sverige??? :P bor nämligen i tyskland...och här sägs det på vädernyheterna att de ska regna fredag-lördag....får hoppas att det inte stämmer helt enkelt...:)

• Pumpkin

Oh lycka till!

Sen blev jag väldigt nyfiken - var ni på er första dejt EFTER att ni blev tillsammans?

• CSK

Grattis och Lycka Till!
    När Ni har gett era löften så går jag fram i altargången...
    Vi gifter oss kl: 15.30 på lördag. Längtar!!!!!

• CSK

Grattis och Lycka Till!
    När Ni har gett era löften så går jag fram i altargången...
    Vi gifter oss kl: 15.30 på lördag. Längtar!!!!!

• Kärlek ger näring åt själen

Åh.. det tänkte jag inte på sorry Kan skicka ner det till er om ni vill

patti87 skrev 2008-06-26 20:09:36 följande:
    kärlek ger näring åt själen : jaha? :) fast menar du nu sverige??? :P bor nämligen i tyskland...och här sägs det på vädernyheterna att de ska regna fredag-lördag....får hoppas att det inte stämmer helt enkelt...:)
  • Bröllopsyra2010

Massor av lyckönskningar till alla brudpar!

• patti87

pumpkin;

alltså vi träffades den 26 juni 2004 på ett uteställe...och den 28 juni hade vi första daten ;) hoppas att du förstår nu :)

vi räknar att vi är "tillsammans" sen den 26 juni 2004...bara för att ha ett datum som man kommer ihåg ;) hehe

• Jen82

Lycka till lördagsbrudar 28/6 2008

Svar på tråden shit.....;)