• LottaAnders

usch i morgon händer något

Usch!
    Nu pirrar det för fullt i magen.
    I morgon kommer något att hända. För drygt en månad sedan fick vi ett brev som inleddes med "Kära brudpar...". Det gick ut på att i skulle vara färdiga för upphämtning och avfärd halv 10 i morgon fm. Vi skulle ha bestämd packning med oss och det var en bh, två kalsonger, två trosor, tandborste, tandkräm, tält, myggstift, mygghatt, nattlinne och pyjamas. Vi fick bara ha dom kläderna som vi hade på oss. Annan packning=bestraffas. Till saken hör att det i helgen är vår lokala "festival" här i Surahammar. Tänk om dom fått för sig att "göra bort oss" inför alla. Jag har väldigt jobbigt med det här med klädseln. Vill liksom vara klädd efter vad vi ska göra. Ja jag vet att lag är lite kinkig. När våra andra vänner har gift sig har vi faktiskt varit ganska snälla. T.ex ordnat stugvistelse med slalom i Idre och annat trevligt. Jag hoppas verkligen att dom är snälla mot oss oxå. Men det här med att inte ha kontroll. Det är jobbigt. Pepping tack!

• Svar på tråden usch i morgon händer något
  • Augustibruden 2008

Oj oj va pirrigt, men så kul!
    Ta det lugnt o tänk på att detta hände bara 1 ggr i livet...

Själv är jag oxå nervös, vissa helger vet jag att mina tärnor är bortresta så då kan jag slappna av.
    Gifter mig iofs inte förrän den 30/8, men min blivande
    redan fått sin svensexa...

• Anja 19 juli 2008

Åh men du, det är VERKLIGEN riktigt snällt att informera i förväg tycker jag!!

ta på dig så mkt du bara kan... Ha ett lager m kläder under som är lämpade om ni tex skulle gå nåntans och äta, eller vara LITE "finare" och så har du lite varmare, slitstarka kläder osv utanpå, så kan dom ju ej straffa dig. Sen om du klär av dig ett lager för att du är VARM, har ju ingen sagt nåt om

så hade jag gjort iallafall... Makeup och sånt har jag alltid med mig i min handväska, det kan man ju knappast straffas för heller, hihi...

det ÄR jobbigt attinte ha kontroll...

jag tror att dom ni gjort trevliga saker för era andra vänner så kommer de att göra det för er oxå. Oroa dig inte. Det kommer bli jättekul!

Mina vänner var oxå jättesnälla mot mig, men jag hade inte minsta aning om när de skulle komma.

Lycka till...

• LottaAnders

Ja det är väl bara att blunda och släppa taget. Ett två tre på det fjärde ska det ske på det femte gäller det på det sjätte smäller det.
    Tack för peppningen

Svar på tråden usch i morgon händer något