• Pyron

igår blev jag hippad

Yes. Igår blev jag hippad. Sitter hos svärmor och fikar vilket då var våfflor. Jag var rätt hungrig och åt rätt så många.
    Vi satt och pratade om bröllopet och jag berättade att jag kände på mig att något skulle hända denna helgen. Kl 5 kommer mina 3 systrar körandes och jag utbrister, vad var det jag sa.
    Dom hämtar mig och jag ber svärmor passa alla barnen, vist säger hon.

De kör hem till mig och jag ska hämta en snygg tröja.
    Sen far vi in till halmstad. De åker till en hamburgerrestugang och jag lyckas nästan få i mig en hel hamburgertallrik, Sen åker vi vidare, vi åkte överallt, (det var för att få tiden att gå, i väntan på ett tåg, har jag fått veta)
    Vi åkte till slottsmöllan i halmstad och stog och pratade lite när vi sen går runt en buske så står min mor, svärmor, svägerska och en kompis där.
    Det var helt underbart kul att se alla.
    F hade kommit hem och löst av barnen.
    VI står ute och pratar och så säger jag till svärmor där kommer ju din bil. Och mycket riktigt, då kommer F:s syster hon hade blivit hämtad på tåget, (det var henne vi väntade in)
    Vi går in genom en dörr och uppför en massa trappor och hamnar här: www.arosfortet.se/halmstad/frameset.asp
    det var skitkul. Vi var i lag om tre och man skulle klara olika utmaningar på tid. Dom sa att det var bra om man lyckades klara 3 celler första gången vi var där. Min grupp klarade 5. Vi vann. Jag ska definitivt dit igen. (alla som var med igår hade aldrig varit där förrut)
    Helt genomsvett så säger dom att det är dags att byta om, jag tar en raggartvätt, och sen blir jag sminkad och fick kompisens dotters tiara och en fin slöja, och en "brudbukett" nån blomma som dom virat in lite i folie,men helt ok. Jag var helnöjd.

Sen åkte vi in till city och gick och åt mat. (orkade dock inte mycket pga våfflor och hambörgare som dom trykt i mig innan.
    God mat och massor med skratt.
    Sen gick vi runt på stan och kollade lite, tror dom letade efter en kareoke-bar (stavning?) men det fanns ingen sån en fredag. Vi gick till nattcluben Bond och dansade gärnet. vi var mellan 29 och 59 år. men gu så kul vi hade.
    Innan vi skulle gå vardet dags att kasta "brudbuketten" och det var F:s syrra som fick den. Och bara det var så roligt.

Sen åkte vi hem och när jag låg i sängen och tänkte på allt kul som hänt så kollade jag till på klockan för första gången på kvällen, den visade 03:00, sen sov jag gott hela natten.

Jag är så glad och nöjd över denna kvällen, så jag önskar nästan att man gifter sig igen, (fast med samma kille)

• Svar på tråden igår blev jag hippad
  • CamillaetCamillus

Det låter som om Du hade en toppenkväll, vad roligt för Dig. Kul också att det var sådan spridning i åldrar, sånt är inte så vanligt vad jag förstår, men skoj när det funkar. :)

• Ankmor

Det låter som om du haft en underbar möhippa.

Gratulerar till det stundande bröllopet och äktenskapet.

• fitforfight

Vad kul det låter!! såg dig nog på Bond igår va nog bara en hippa där.

• Cissit

Låter som en kanondag! En sån hade jag också igår, på min hippa :)

• Pyron

Det var en kanondag.
    Hoppas mannen får en lika bra dag...(om han får nån)

Har pratat med alla som var med och alla hade sjukt kul.

Svar på tråden igår blev jag hippad