• Cissit

Hippad!

Jag måste bara berätta om min dag igår...den var så underbar och mina vänner är verkligen så awsome. Jag slapp alla pinsamheter och hade bara en helt underbart rolig och skön dag med mina vänner.

Det börjar precis när jag är på väg upp i morgonrocken för att gå och duscha, då ringer det på dörren...öppnar dörren och där står ett helt gäng av mina vänner och dessutom mina två småsystrar som hade åkt hela vägen från Järvsö till stockholm. Jag blev så glad, även om det tog ett tag innan jag fattade vad som överhuvudtaget hände eftersom jag var så nyvaken.

Efter att ha fått duscha och äta frukost i lugn och ro och vakna till liv lite (tack och lov) så hoppar vi in i bilarna och kör en bra bit iväg. Vi kommer fram till en motorbana...det visar sig att vi ska köra gocart. Shit vad nervös jag blev när vi stod och kollade på gänget som körde före oss...det gick rejält fort!

Men kul som attan var det...och ganska jobbigt, mkt mer fysiskt än jag hade kunnat tro.

Efter gocarten så blev det picknick i det gröna. Vi hade otrolig tur med vädret, enligt prognosen skulle det regna och vara kallt men det var jätteskönt!

Därefter bar det iväg in till stan och centralbadet, där vi badade och bastade och hade det jättemysigt! Jag fick även ett presentkort på en behandling att utnyttja vid senare tillfälle då det inte fanns så mkt tider den dagen.

Kvällen avslutades med en brakgrillfest där även grabbarna fick vara med. Jag överraskades av några gamla vänner som dök upp och vi hade jätteroligt! Ramlade i säng någon gång kring halv fem imorse :)

• Svar på tråden Hippad!
  • Pyron

låter som en kanondag.
    Det är såå roligt med såna doa vänner.

Lycka till på bröllopet.

• EvelinaK

Det lätt härligt! Lycka till!

Svar på tråden Hippad!