hippad!
Ha i går tog de mig!
Vilken dag. En kompis kille kom och hämtade mig på morgonen med ett brev där det stod vad jag skulle packa, jag fick en lila velour dräckt och en tiara av modell liten prinssessa. Sen skjussade han mig till tåget, där fick jag en biljett till sthlm central och två kuvert. Det ena fick jag läsa på tåget det stod att jag skulle luta mig tillbaka och vila för det skulle jag behöva och att jag ej fick läsa det andra kuvertet förens jag gick av tåget. När jag kom fram öppnade jag det: Hej igen vi väntar på dig vid ringen på centralen, skynda dig! stod det. Och där stod de mina vänner! Det var bara två som jag saknade. Vi åkte till Söder på konsum fick jag gå och handla frukost efter en lista de gav mig,jag fick inte plocka varor själv utan fick fråga om hjälp, jätte kul!
Sen gick vi ner och satte oss på gräsmattan och hade picknick, jag fick presenter som jag skulle gissa vilken som var från vem.
Vi drack schmpange och blev riktigt fnittriga. Sen åkte vi till Älvsjö till Gokartpalatset och körde fem kamt, det var kul. Sen åkte vi hem till min lägenhet i Älvsjö och gjorde oss fina för en kväll ute! Vi åkte till söder gick och åt på Fenix, riktigt bra käk!
Sen åkte vi till gamla bloue mone bar och dansade så svätten rann. sen åkte vi hem och pratade sex och sov. Det var den bästa dagen i mitt liv helt underbar!!!!