• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Nides

Annars så klipper jag mig hos Natalie på salong DIVA!
    Hon är grymt duktig på det mesta

• FruTez

Abbe: Jag brukar faktiskt gå till Matilda! Hon är verkligen jättetrevlig och duktig. Åtminstonde så passar hon bra för att klippa mitt hår. Hon jobbade på Modig Hårdesign innan, men 1/8 öppnade hon eget ställe. Ska dit snart och fixa frillan! Jag ville att hon skulle gjort min brudfrissa, men när jag var där i Januari så var hon redan bokad i Augusti, snacka om poppis!

• Ab fab

Fru T - va kul. Jag skall boka in mig i höst hos henne. Kul att du gillar henne

• Linum

Linums rygg/ben går ganska bra. Frågan är bara om smärtan börjar avta, om tabletterna jag äter gör sitt eller om jag helt enkelt vänjer mig vid smärtan... Tål att tänkas på.

• Nides

Va skönt att höra Linum...

Förresten så har jag lagt ut min favvo bild ifrån somras på bloggen!

• Linum

Fin bild, nides!

*undrar fortfarande var carma är*

• Carma07

Halloj

Ja, jag är här idag också. Precis som jag misstänkte så vaknade jag vid halvfem och bröt ihop fullständigt. Efter en timme av tårar börjar tusen tankar att snurra så då är det bättre att gå upp. Så halvsex gick jag upp i morse och kollade på OS. Efter att maken åkt till jobbet somnade jag i soffan och har fått sova några timmar till. Det här är inte roligt längre.

Ab: Om du hinner läsa detta innan du sticker vill jag önska er en trevlig och bra resa!!

• Ab fab

Fasiken Carma.. jag trodde ju du var i Borås... skjut storkjäkeln nu!

• Linum

Carma: Du får går lite i backar och trappor, fast om bebis inte är redo, så går det ju inte att göra något åt...

• Carma07

Ab: Snart åker jag dit åndå så de får plocka ut ungen. Kom på att jag även får grattis i förskott och önska er en trevlig bröllopsdag också!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2