Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Då var det dax igen!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2808588.html
Antar att alla har hört ifrån carma?!??!!?
Jajamen! Stort GRATTIS till henne och maken!
Tanker sa pa lilla Nellie. R o jag haller alla tummar vi har. Nellie-vilket vackert namn [sang av Mauro Scocco tror jag]
Vi har lamnat Paris och ar i Champagna: Forstq buteljen ar drucken... i morgon blir det gardsbesok
Hmm nån som hört mer från Carma, hur går det och blev de flyttade från B till Ö??
Vad jag förstår är lilla N på ÖS
Båda är på Östra.
Lillan får stanna längre än mamma C.
Tiden får utvisa.....
Hej tjejer!
Hoppas allt är bra. Nån som har hört något mer?
Hej på er alla,
Hoppas ni haft en skön helg. Här har det varit lugnt. Har börjat få lite förvärkar, men de har avstannat.
Hur går det för dig Frujj? Hur många dagar över tiden?
Hoppas vi får en uppdatering av Carma snart......
Pratade med carma igår förmiddag. Hon mår bra, J mår bra och N mår bra. Carma är vid gott mod och säger att de i alla fall är föräldrar och resten får de ta efter hand som det kommer.
Spädbarns hjärnor har en fantastisk förmåga att läka sig själva, så även om man varit utan syre såpass länge som N var behöver det inte betyda något alls. N ligger på kylbädd i kuvös för att just minska risken för skador, men hon andas själv och mår ganska bra (förutom att hon har ont, men vem hade inte haft det vid en kroppstemperatur på 33 grader...). De har röntgat henne och inte sett några blödningar eller annat krafs inne i hjärnan. So far so good.
Vi får hålla våra berömda tummar allihop! Det kommer att gå jättebra - är helt övertygad om det!
Tack Linum,
Och icke att förglömma, vi får hålla våra berömda tår också!!!