• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Bauti

Hej

Hemma efter Ullareds shoppingen. Blev en del ialla fall.

Skall ställa mig och göra middag, vi skall ha gäster ikväll. Känner mest för att krypa ner i sängen och sova. Blev ju väckt mitt i natten idag, 07.00.

• Carma07

Nibla: Vad mysigt med en liten ängel. Just nu har jag ett 4kilos monster.

Bauti: Vad kul att du hittade en del. Är fortfarande lite avis på din Ullaredsshopping.

• Linum

Carma: Jag har 2 st 4-kilos änglar i päls! Pilutta dig!

Maken är på AW, så jag ska äta mums-mums och titta på Dobidoo ikväll! Lyckliga jag!

Trevlig helg allihop.

• Bauti

Carma, men innerst inne är hon en ängel

Trevlig helg!!

• Carma07

Bauti: Just nu tycker jag att hon är en ängel när hon sover. Då kan jag inte sluta titta på henne.

Linum: Jag är avis på både katterna och fungerande tv.

Trevlig helg

• Ab fab

shopping på IKEA igår. Lite piffat hem efter det. Sen blev det tv o godsi (var så himla godissugen, inget i skåpet. Tur att man har tonåringar hemma så man kan sno lite av dem...)

Vilken babe det var i tidningen idag!!!

• Linum

Maken är på HiFi-mässa idag (fånigt...). Har inget bättre för mig, så jag jobbar väl en stund... Måste bli klar med ett stort projekt före torsdag.

• Carma07

Köpte GP idag så jag också kunde spana in godingen.

Stora framsteg idag. Vi kom ut på en promenad. Lilltjejen somnade gott och egentligen hade jag velat gå hur långt som helst i det underbara vädret. Men jag har inte läkt helt från mina förlossningsskador än. *urk* Så det får nog bli kortare sträckor ett tag framöver.

• Linum

Nu har vi varit i Rävlanda och tittat på Tezz och A:s nya hus. Kommer att bli jättefint när det blir klart!

Fika, sedan middag, film och ostbågar ikväll.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2