• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • FruTez
    Bauti skrev 2008-08-14 15:11:47 följande:
    TezLungna ner dig.Det är alltid långt för någon när vi skall träffas.Sedan är det inte alla som säger det.Sluta ta illa upp så fort man nämner något du har sagt. Det är inte min melodi att trippa runt på tå för att inte säga något "olämpligt". JAG säger som jag tycker och passar inte det så skiter jag i vilket.Lika mycket som du får gnälla på att det är lång få jag gnälla på vad jag tycker om det!
    Bauti: Så om jag har fattat det rätt så gnäller du på att jag gnäller på att det är långt? *puss*

Det jag menade var bara, att jag inte fattar var diskussionen tog vägen. För alla är ju överrens om att det är långt juh!

Linum: Hmm... cykel, nä, men moppe, now were talking!
  • Bauti

Tez
    Nej och ja. Jag menar att jag har oxå rätt att gnälla.

• Nibla

Tez,
    Från din nya bostad kan du gena genom Härskogen! Jättebra!

• Linum

Nibla: Den vägen är det 3 mil!

Vi får skramla till en flakmoppe till tezz så att hon inte behöver gå med i Kommunal...

• Carma07

Linum: Låter bra om du satsar på den 18:e och så hoppas vi på att du har mer otur än jag.

• Nides

Godmorgon,
    såååå skönt att det är fredag. Jippi...

Linum: hur är det med ryggen?
    Några bebisar ännu?

Apropå den 27, kan bubbelpool och bastu av intresse? Och så kan vi mysa i någon soffa till den helgen??
    Helt ofattbart att det har gått 2år.

Har någon några roliga planer inför helgen?

• Ab fab

Hej Nides
    Hur mår ditt öra?

idag blir det kräftskiva hemma- inte så avancerat utan bara 8 man. kräftor, pepparrotsdipp, ostpaj o rolig hatt på huvudet

I morgon skall jag på stan en sväng. Lyssna på vår kör, fika lite. Om nån är på stan så hör av er. Middag hos goda vänner på kvällen. Söndag skall jag umgås med mor. Fixa hemma- äpplemos, plocka björnbär etc. På söndag kväll skall jag ha planeringsmöte med mina albanska kockvänner

O så skall jag fundera på vad jag skall packa inför semester

• Nides

Hej AB.

Örat mår sådär idag igen men jag ska inte klaga. Jag har inte ont längre... mest obehagskänsla!
    Låter som en trevlig helg.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2