• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2
  • Frujj

Ab: Visst är det skönt att ha "tömt" tvättstugan.. vi hade ett megaberg när vi kom hem från Gotland.. hihi men nu kan man se golvet igen och allt är snyggt och prydligt *nöjd*

Ska oxå till doktorn idag fast med W, han har fått konstiga utslag på ena benet och lite här och där på kroppen som vägrar gå bort. Nån form av eksem. Hoppas det inte är nån knasig allergi bara... När jag ringde barn mottagningen här nere så visste hon precis vem jag var.. då har man nog varit där liiiite för många gånger... (var ju stammisar i våras/början på sommaren)

• Ab fab

åh carma.. jag önskar vi kunde trolla bort bluesen för dig. Inte ens en kantarell kan jag bidra med. Men stora önskningar om att solen snart skiner. Om inte annat.. kolla in Nides blog. Vilken sötnos där finns. jag är kär!

• Bauti

Hej

Inga storkar på väg förstår jag

Här händer det inget heller.
    Tycker nog att vi får ha en fika snart igen. En dag då alla kan komma (ok, ni med magar har dispans).

• Ab fab

Suck... sitter o skriver en manual. Nu snurrar huvudet för mycket så jag behöver pausa.

Idag skall jag träna efter jobbet, fika eller liseberg med vänner o sen hem för att ta reda på tvätten. I morgon är det jobb och packning som gäller.

pratade precis med min gode vän P i paris (min best man). Champagne o middag med honom o sambo på fredag.

• Bauti

Här var det tomt idag.

Hooo,hooo ingen här???

• Bauti

Förresten, vad har Tezz tagit vägen????

• Ab fab

nu sticker jag hemmåt. träna först- ingen vänninefika. för dåligt väder Jag får hem o koka plommonsylt istället

• Linum

*spanar efter storken och tar fram slangbellan*

Tänkte att det kanske går fortare för Carma om jag skjuter den j*veln...

Nibla: Är det inte "sist in, först ut"?... *fnissar*

Idag blir det tofugryta här hemma. Har aldrig ätit det förut.

• Frujj

Ab: Kanske bra att inte gå på Liseberg idag, Poodles där o spelar så kanske en himla massa folk

Linum: Fått op-tid ännu?

Var hos läk med lille W förut o de hade ingen aning om vad hans eksem berodde på så nu fick vi en remiss till en hudläkare.
    Stora E åkte bussen hem själv idag från stan och det gick bra, förutom att hon trodde att den ena bussen inte stannade här så "alla andra" åkte med den utom hon Men hon kom hem till slut.

Linum skrev 2008-08-19 17:13:46 följande:
    *spanar efter storken och tar fram slangbellan*Tänkte att det kanske går fortare för Carma om jag skjuter den j*veln...Nibla: Är det inte "sist in, först ut"?... *fnissar*Idag blir det tofugryta här hemma. Har aldrig ätit det förut.
    Just det Nibla, kom inte här och knö dig i bb-kön
  • Carma07

Bauti: Misstänker att Tezz semestertider på jobbet är över och hon har en del att göra. Vi får hoppas hon får lite tid över snart och kikar in till oss.

Det verkar inte bättre än att jag som skulle få först kommer att få sist. Får nog hålla med svärmor...den är lika svår att få ut som den var att få in där.

Ab: Härligt med semester snart igen.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen.... 2