tärnan/tärnorna med i bilen?
Vi har tänkt att åka amerikanare från kyrkan till festen...
Hur gjorde ni/eller hur kommer ni göra?Åker er/a brudtärna/or med er i bilen eller åker de med de övriga gästerna?
Vi har tänkt att åka amerikanare från kyrkan till festen...
Hur gjorde ni/eller hur kommer ni göra?Åker er/a brudtärna/or med er i bilen eller åker de med de övriga gästerna?
Nääää... Det ska va NI.
Jag ska inte ha några tärnor men om jaghade haft det skulle jag inte vilja ha dom i bilen. Jag tror att man får ta vara på ALL tid man har möjlighet att bara vara vi två under dagen.
Vår tärna och marskalk åker med oss i bilen.
Våra tärnor och marskalkar,bestman ska inte åka med i vår bil. Det ska va en stund för bara oss
Vi kommer att åka limosin och tärnorna och bestman kommer att åka med oss till festlokalen och sen kommer de att gå in för oss i festlokalen.
Våra två sällskapsdamer åkte med oss (den ena körde). De skulle ändå komma fram samtidigt som oss och så slapp vi fixa en till chaufför. Det var jätteroligt att ha med dem hela dagen. Och så hjälpte de oss (mig) in i bilen med min klänning, och höll i min handbundna bukett som vad tvungen att stå i vas med vatten när vi körde. Så för oss var det jättebra att ha med dem.
Vår tärna och marskalk åkte med oss i bilen TILL kyrkan, men FRÅN kyrkan till festen åkte vi själva, då ville vi mysa ensamma.