• BlivandeFruJohansson

Äntligen gifta!! :-)

Nu har vi äntligen sagt ja till varandra!
    Började dagen med att gå upp kl 7, skulle bli hämtad 7.45 för att åka till frissan. Så fixade och donade lite, gjorde iordning mej lite.. Kvart i 8 blev ja hämtad av Pappa & Syster, även Tärnan.. Hämtade upp min andra Syster, Värdinnan för festen. Vi blev iordning gjorda & sminkade, jättefina allihopa! Åt goda smörgåsar & drack Asti 11.50 blev vi klara och vi åkte då hem till mina föräldrar där vi skulle göra oss iordning.
    Sambon & hans Bestman träffades kl 9 och lastade över sista drickan till lokalen. Dom släppte även in bandet som ställde upp sina saker. BG & BM fixade sig iordning hemma hos oss och åkte till fotografen där vi möttes för första gången under dagen Väldig mysig känsla var det att se varandra Vi tog massor av foton, både inne & ute. Sen åkte tärnan, ja, BG & BM till kyrkan, var ca 20 min kvar till vigseln. Väldigt LÅÅNGA 20 min. Gick igenom lite med prästen. Sen blev det dags att gå att ställa upp sig. Nu var det väldigt nervöst!! BG & Bm gick in på sidan och ställde sig på sin plats. Sen gick tärnan & ringbraren in, vår son (15 mån). Han ramlade precis innan dom skulle gå in så tärnan fick bära in honom. Men de gick lika bra! Hon släppte av honom hos min mor som hade honom under dagen. Sen började bröllopsmarschen att spela, då skulle jag & Pappa gå in. Det var bra att han inte var nervös När vi närmade sig alla började jag känna hur tårarna närmade sig. Men lyckades precis att hålla mej. Vigseln flöt på och det gick kanon! Var en underbar känsla när vivände oss om och bröllopsmarschen ut började spela. Vi gick ut som MAN & FRU! Vi smet undan och lät alla gå ut. När sedan kom ut på trappan var det massor av folk och MYCKET ris som vi fick på oss! Många kramar & tårar blev det sen! Sedan åkte vi iväg i mina föräldrars Cab, sen tog vi en sväng runt stan och väntade på att alla skulle hinna ner till lokalen. Efter vi kommit dit så blev det en brudskål på trappan med med många foton Sen flöt middagen på och sedan en supergod tårta! Sen kom bandet & spelade, och dom var KANON!! Alla var med och dansade Vi var hemma runt 02 och då tittade vi på alla presenter & vad folk hade skrivit i vår gästbok! Mysigt Sen somnade vi i varandras armar! Första kvällen som MAN & FRU

• Svar på tråden Äntligen gifta!! :-)
  • weinlove

Åh vad mysigt det lät. Grattis och lycka till.

• Jen82

Wow så underbart.
    13dagar kvar för våran del.
    Kram

• Brud28

Låter som ni hade en helt underbar dag!
    Jätte grattis!

• BlivandeFruJohansson

Tack så mycket! Var verkligen en helt underbar dag!

• Monken

Grattis!!! Visst är det kul att vara fru!!!

• BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-06-29 22:49:03 följande:
    Grattis!!! Visst är det kul att vara fru!!!
    SÅ MYSIGT
  • pojomo

grattis va kul att allt gick som ni förväntade er

• Miss Blue

Grattis!!
    Lite bilder kanske?

• juma

Grattis!!
    Vilkenhärlig dag ni haft:)

• matildaochniklas

Grattis!
    Låter som en jättemysig dag.