• FruRålin080808

OT Orolig: ont

Efter att vi haft sex fick jag ont i underlivet/ äggstockarna och fick flytningar som luktar otroligt illa(värre än en sur disktrasa)Det luktar skarpt och nu börjag jag faktiskt bli orolig. Har haft problem med äggstockarna och svamp tidigare men ingen som varit så här...Någon som varit med om något liknande eller vet vad det kan vara?

• Svar på tråden OT Orolig: ont
  • 090208

Nar hande det har da? Och gor det fortfarande ont? Ga till doktorn, bums!! Ar inget laskigt alls, det ar ju sant dom ar till for...
    Man maste ta hand om sig sjalv, jag hade blivit livradd!

• FruRålin080808

I morse och det har börjag göra ondare nu...Dessutom luktar det mer också. BLÄ! Ska nog ringa sjukvårdsupplysningen och se vad de tror

• Vi2alltid

kom det bara pang bom? annars kan det vara en bakterie...

• slävik

bakteriell vaginos luktar fruktansvärt illa ock kan kännas obehagligt ibland, kolla med gyn, det är det bästa, man måste nästan gå till gyn med sånt. obehagligt men dom är ju så rara. kram

• 090208

Ringde du?? Har dom lugnat dig lite?

• FruRålin080808

Var på gyn tidigare idag. Äggstocksinflammation...Antibiotika=( Tur att det hände nu och inte precis innan bröllopet. Blir ju avållshamhet ett tag nu...

• 090208

Men shit!!! Ar det allvarligt?? Du har fatt varktabletter hoppas jag... Behover du vara sjukskriven?
    Kan det ha berott pa honom..? Ja, att han har skadat dig eller sa?

• matildaochniklas

Hoppas du blir bättre snart!

Svar på tråden OT Orolig: ont