• weinlove

Nästa vecka smäller det =D

Ja det är faktiskt sant. Nu behöver man inte längre säga om tre månader eller om två veckor. Nu kan man säga: Nästa vecka. Förstår ni: Nästa vecka. Det är inte alls långt dit.

Det slog mig i morse när jag borsta tänderna att nästa vecka blir jag Fru. Helt uderbart att jag ska gifta mig med mannen i mitt liv, min andra hälft, mitt livs kärlek.

Nästa lördag blir jag fru till den mest underbaraste mannen på jorden.

• Svar på tråden Nästa vecka smäller det =D
  • paradisfågel

Grattis! Och lycka till

• weinlove

Tackar. Längtar sååå :)

• Miss Blue

Åhh vad kul!!!!
    Lycka till med allt nu
    Vi har ett tag kvar men det går rätt fort nu!! (23/8)

• weinlove

Miss Blue skrev 2008-06-30 10:46:21 följande:

Åhh vad kul!!!!Lycka till med allt nu Vi har ett tag kvar men det går rätt fort nu!! (23/8)
    tackar och lycka till ni med. tiden kommer att rusa iväg :)
  • EvelinaK

hi hi hi jag förstår hur du känner!! Ibland måste jag bara säga det högt jag ska bli fru, eller vi ska gifta oss...

Är du färdig med allt???

• Catalina

Grattis.....vi gifter oss samma dag tydligen....jag längtar oxå men nu börjar det bli riktigt nervöst

• weinlove

Vi är inte färdiga på långa vägar. tipspromenaden, gästpressentationen, musiklistorna, väskan som pressentkorten ska ligga i, såpbubblorna är kvar vilket är rätt mkt.

Det kommer gå för vi har inte mkt kvar på dessa saker men allt tar sin tid och det börjar som catalina säger blir nervöst. jag försöker undvika almanackan så gott det går :)

roligt är det iaf och jag längtar riktigt ordentligen efter nästa lördag.

• Garonne

Jag gifter mig också nästa vecka! Sjuka tanke... Just nu är jag mest less på allt. Hatar festprogrammet och vigselprogrammet och bordsplacering... Längtar tills jag får gå på semester nästa vecka så att jag kan gå in lite mer helhjärtat för bröllopet. Vill mest sova.

• weinlove

Garonne:

Känner lika. Kämpar på med det sista, vilket är rätt mkt. Vill bli klar med det mesta nu denna vecka så man får slappna av lite grann nästa vecka innan bröllopet. jobbar sista dagen på fredag då jag slutar ett. kl tre är det övning i kyrkan. idag ska jag göra provuppsättning och färga löshåret. mkt nu men snart är det dags.

har du hört om nåt väder nästa vecka?

• Garonne

Det ska bli bättre from imorgon, så det håller nog i sig! Jag sa ju att jag hade beställt fint väder...

Jag har knappt koll på vad som är kvar att göra! Har ett par eftersläpande skoluppgifter att fixa som ligger och gnager i bakhuvudet, måste nog fixa dem först! Just nu gör vi det sista på festprogrammet och spelar in bra musik, sen måste jag köpa strumpbyxor och på måndag ska jag färga håret. Sen är det ju all mat förstås... Det är en enda röra i mitt huvud!

weinlove skrev 2008-06-30 18:02:46 följande:
    Garonne: Känner lika. Kämpar på med det sista, vilket är rätt mkt. Vill bli klar med det mesta nu denna vecka så man får slappna av lite grann nästa vecka innan bröllopet. jobbar sista dagen på fredag då jag slutar ett. kl tre är det övning i kyrkan. idag ska jag göra provuppsättning och färga löshåret. mkt nu men snart är det dags. har du hört om nåt väder nästa vecka?
  • Cajjo83

PRECIIIS så tänkte jag också i morse ;)
    Helt sjukt... Här har man gått i månader och räknat ner.. Men helt plötsligt kan man faktiskt säga "nästa vecka"
    Shit pommed frites :))
    Hehe, gifte ni er samma tid som oss också eller? 15.00?

Svar på tråden Nästa vecka smäller det =D