• Catalina

Lite smått panik

Fick reda på igår att min ena näbb inte vill gå med i följet....det känns inte så kul men man kan inget göra åt det...har fixat korg mm åt näbben.....till saken hör att jag gifter mig i nästa vecka o vill ändå ha en näbb till...min m2b tycker att det är för sent att ordna en ersättare o få mer utgifter på tex.en klänning till näbben o hitta en klänning med så kort varsel i samma stil som de andra klänningarna...de är importerade från thailand o usa o de kanske inte går att få tag på här hemma....vad skulle ni andra ha gjort om ni hade hamnat i den här situationen......letat efter en ny näbb eller låtit det vara som det är...tacksam för svar

• Svar på tråden Lite smått panik
  • lycklig78

Men gud va tråkigt! Hur gammal är näbben?
    Det hade nog tyvärr fått va för min del. Tråkigt att behöva lägga ut pengar och sen inte få det som man vill...

• sofjoa

Jag hade låtit det vara. Du har nog andra saker att tänka på. Lyssna på din karl

• Catalina

näbben är 5 år så man kan förstå veligheten

• Tooticki

Jag hade låtit det vara. Små barn är alltid svåra att
    "regissera", man får helt enkelt finna sig i att de kan ändra sig, bli ledsna, tjura eller gå åt fel håll. Ert bröllop kommer bli fint oavsett, och ingen anan än du kommer tänka på att det saknas en näbb.

• Ingarö08

Tror du inte hon ändrar sig i "sista sekund". Jag skulle annars låta det vara. Att ha en brudnäbb är ju fint det med.

• Pyron

Tyvärr är det så med barn.
    Jag hade nog skippat att fixa nån annan.
    Hoppas barnet ändrar sig.

• lycklig78

5 år.. Men är det fler näbbar, så hon kunde bli lite påverkad?
    Vill hon inte gå med de andra?

• 20080301

Jag hade struntat i att leta efter en ny

• 090704

låtit det vara och hoppas att näbben ändrar sig kanske..

• Catalina

tack alla för era svar......jag kommer nog att skippa det men jag tror inte näbben ändrar sig i det här fallet....jag har 2 nu men det hade varit roligare om han ville vara med med tanke på vad man har fixat o donat med åt honom..

Svar på tråden Lite smått panik