Inlägg från: fröken sjunfors |Visa alla inlägg
  • fröken sjunfors

Maj 2009

vi har också tänkt att åka iväg några dagar efter bröllopet, åka på ett härligt spa nånstans i sverige... sen får vi se vad som händer :)

någon som har nåt bra tips på spa?

• fröken sjunfors

förresten, kanske ska skriva att vi planerar att gifta oss den 23:e maj 2009 ;)
    har inte riktigt bestämt färgtema än, men kan tänka mig att det blir lite i rosa-vitt-genren. :)

• fröken sjunfors

Uppåt Sverige tror jag :)
    Kanske Dalarna, eller ännu längre upp..
    Långt ifrån Borås iallafall ;)

• fröken sjunfors

Har jobbat på djurparken så dit är inget jag drar mig för att gå på en speciell dag ;) och i varberg har vi vår familjestuga, så dit är inget jag heller vill åka till just då ;D hihi. men vi har ju ett tag kvar att bestämma oss på, nåt uppåt måste det ju finnas! :D

• fröken sjunfors

det är inte jag som ska resa till USA, tror det är Kampi om jag inte sett helt galet, det har blivit nåt tokigt bara så det ser ut som att det är jag som har skrivit det ;)

• fröken sjunfors

Sweetsun: jatack gärna! Har du något du rekommenderar?

Arla79: vilken härlig idé! :D det blir nåt speciellt på en redan speciell dag.. så mysit!

• fröken sjunfors

SweetSun: tack så jättemycket! :D ska bli roligt att kika omkring på dem, och förhoppningsvis hitta nånting.. :)

Nalle Puh 40: Vi har inte pratat om psalmer än, men kommer du på nåt som är lite vårigt/somrigt så hojta! Hade ju varit mysit med något som blir lite relaterat till den kommande sommaren..

• fröken sjunfors

jag har räknat lite o vårat kommer gå på cirka 50 000.. skit pommesfrites! ;) men jag kör också lite pö om pö, sen tänkte jag önska mig lite i födelsedagspresent/julklapp.. lite sånt som lakan (ska ha det som dukning), dekorationer osv.. har inget speciellt jag önskar mig ändå, så varför inte? ;)

• fröken sjunfors

Daniels B2B: Kommer ifrån Borås! Vart kommer du själv ifrån? :)

• fröken sjunfors

Kampi: De första var ju riktigt riktigt fina! Måste börja kika på sånt med snart.. :D

förstagångsbrud: har inte kollat mer än lite lätt på ringar än, men det blir nog inte att lägga mer än max 6000.. tror jag ;) vad mysit det lät med din ring, att sätta in stenar för speciella händelser i sitt liv! Alla är så påhittiga här! ;)

Svar på tråden Maj 2009