• chefen021

uppdrag till till tjejens 18 årsdag

Hej..

Jag vill ha lite hjälp här..

Hon ska till spanien i två veckor och ja har tänk att skicka med lite uppdrag hon ska utföra i spanien och ta kort på dom uppdragen och olika uppdrag är olika på poäng för varje svårhetsgrad.. Det ska vara pinsama saker

Tillexempel. Bada med baddräkt blandfolk (pool eller havet)

Och sånt ska fotograferas och ta med bevis hem till sverige och desto mer poäng desto bättre present eller presenter får Nu min 18 åring Rebecca..

Jag skulle vilja ha lite tips till uppdrag hon ska göra svåra som enkla. Hon ska till spanien vet inte va dom har för maträtter men kanske en äklig maträtt hon ska äta, Hon ska iaf få göra pinsamma saker oxå! Kom med förslag Det skulle uppskattas!

• Svar på tråden uppdrag till till tjejens 18 årsdag
  • T3ZZ

Sniglar, musslor, bläckfisk, Sniglar låter äkligt men e faktiskt riktigt gott.

• chefen021

Varit i Spanien?

tänkte om du e säker att allt de där går att beställa har noll koll ..

• T3ZZ

d har ja. d finns en rättsom heter paella där finns sniglar å musslor me. bläckfisk vet ja inte om d fanns me. men d går ju att beställa brevid. pratar hon spanska, tjejan?

• Tooticki

Hmm, jag har bott i Spanien och aldrig varit med om en restaurang som serverar sniglar... Men det kanske skiljer sig mellan olika ställen.

Menar du att det skulle vara pinsamt att bada i baddräkt bland folk?

• Pyron

För en som är 18 så är det nog bikini som gäller..
    Och sniglar fanns det där var jag har varit

Tooticki skrev 2008-06-30 14:21:40 följande:
    Hmm, jag har bott i Spanien och aldrig varit med om en restaurang som serverar sniglar... Men det kanske skiljer sig mellan olika ställen.Menar du att det skulle vara pinsamt att bada i baddräkt bland folk?
  • chefen021

hon kommer tycka det om det är en hon verkligen inte gillar..

ja känner ju henne så ja vet ju att hon skulle tycka de var riktigt pinsamt..

men skulle vara tacksam om du kom med lite tips..

Kan du någon jätte äcklig konstig rätt? specielt konstig låter mer konstig än äcklig..?

• chefen021

pyron har har du något pinsamt? ett uppdrag du kanske inte skulle vilja få så där.. det ska gå att få med bevis hem som ett fotografi eller något liknande..

• weinlove

Jag har vart med om nåt liknande på min möhippa. Då fick jag åka till ett stort köpcentra och be främmande människor ta kort på mig tillsammans med något högt, något kladdigt, något hårigt, något tjockt, något dyrt, något hårt, något naket osv. Det var lite klurigt för då lära man tänka ut nånting bra och sen posa roligt inför den främmande människan.

• chefen021

så du fick fixa fram tex något kladdigt sen fråga du en främling om han kunde ta kort på dig och det dära kladdiga??

• weinlove

precis. det kladdiga var för mig en riktgit smaskig kladdkaka som jag posade med.

• chefen021

ja tog med den på en lista att hon skulle fottas med 5 olika främmande spaniorer med 5 olika teman.. eller saker:P

Tack så jätte mycket för hjälpen!

• Pyron

Stå på stranden och sjunga.

chefen021 skrev 2008-06-30 14:26:19 följande:
    pyron har har du något pinsamt? ett uppdrag du kanske inte skulle vilja få så där.. det ska gå att få med bevis hem som ett fotografi eller något liknande..
  • T3ZZ

Sniglar finns i Valencia. I paellan, slemmigt men mättande

• IdaÄlskarLennart

rolig idé måste jag säga.. dessvärre så har jag inga förslag ;)

• MarianneL

Åker hon med några vänner som i sånan fall kan ta korten elelr måste hon alltid be andra om hjälp? För om det är andra som ska ta korten kan en lustig pose vara tillräckligt för att det ska vara pinsamt. Tex, peta sig i näsan när kortet tas, eller lukta sig under armen... eller nått sånt.

• chefen021

hahah precis den kommer nog med på listan.. men hon åker med några polare men ska nog ha med din idee ändå..

Svar på tråden uppdrag till till tjejens 18 årsdag