• 090208

OT!!! Hur tar man sig lattast Malmo-Visby???

Min bastis ska forsoka komma pa min brollopsfest i sommar. Vi bor bada i London for tillfallet, men hon flyttar hem bara en vecka innan festen.

Har kollat runt lite, latt att kolla flyg, och uppenbarligen kan man alla bat-avgangar sen man var i 2-arsaldern... Men hur ar det med alla bussar till Oskarshamn/flygplatser som flyger till Visby?? For taget ar ju svin-dyrt...

Verkar inte som om nat bolag flyger Malmo-Visby. Himla markligt, pa vintern skulle jag inte vara forvanad, men mitt i sommaren?! Far kolla igen...
    Om inte, vilken flygplats ar narmast?

Maste bara fa dela med mig... Forestall er den har pa harlig skanska: "Fastlandet?? Jaha, du menar Sverige..."

• Svar på tråden OT!!! Hur tar man sig lattast Malmo-Visby???
  • 090208

Hon gillar att mobba mig for att jag ar lantis...

• 090208

Ja, sag oxa det. Hur tar man sig till Angelholm da..?

• Melis

mellan malmö och ängelholm är det tåg som gäller

• 090208

Ok, tack! Hur langt tid tar det..? Men shit, jag fattar och kan ju ingenting. Och ar lite lat som inte kolar upp det sjalv...

• Stjärnblomma

Tåget tar ca 1 tim 15 min eller däromkring. Sedan tar taxi från stationen i Ängelholm till flygplatsen 10-15 min.

• Melis

Det snabbaste tåget tar cirka 1 timme och sen upp till 1.5 timme.

• Melis

• Melis

• Melis

• Melis

min dator spelar ett spratt...sorry

• 090208

Min darling bokade tag+flyg pa nan hemsida. For cirkus 800 kr. Bra och smidigt, men billigt..? Hmm...

Jaja, hon kommer iaf. Och jag ar super-glad saklart!!!

• Stjärnblomma

Kanske inte superbilligt, men jättekul att hon kommer! Hoppas ni får en riktigt härlig fest.

• SPOM

Jag flyger privat och hade kunnat flyga över er till Gotland. Malmö -Visby mindre än 2 timmar:)

Synd att jag inte han läsa detta tidigare.

Svar på tråden OT!!! Hur tar man sig lattast Malmo-Visby???