• Vidalila

Har ni anställt Monica på Flower Mania? Varning!

Detta är en varning till alla brudpar som i godan ro går och väntar på att Monica på Flower Mania ska ringa tillbaka. Ni måste ringa till Flower Mania nu på en gång för Monica har slutat och struntar i alla sina bokade kunder. Jag var inte ens inbokad längre i kalendern, inga papper finns kvar, hon har inte ringt tillbaka till mig på en månad och är aldrig där. Jag ringde Flower Mania idag och sa att jag säger upp överrenskommelsen och bokar en ny florist. Jag var tydligen inte den enda som ringt och sagt det...

Men de har en ny tjej där nu som gör bröllopen, och som ringde tillbaka till mig blixtsnabbt och verkar jättegullig.

Jag tänker bara vilken tur att jag är så nitiskt planerande att jag dubbelkollar allting, annars hade min sambo stegat in där på bröllopsdagen och hämtat blommor som inte ens fanns.

Vissa människor har ingen ansvarskänsla. Åh vad sur man blir på sånt här. Tänkte bara skriva och varna andra som är "inbokade".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-01 19:59
    Jag menar anställt som "anlitat" och riktar mig till hennes kunder. Anställt lät lite väl formellt tyckte jag så här i efterhand :)

Svar på tråden Har ni anställt Monica på Flower Mania? Varning!