• Eriks fru

Vad gör ni på ettåriga bröllopsdagen?

Jag provar väl här då!!
    Vad tänker ni göra på er bröllopsdag? Vi firar vår första nu den 7 juli. Vi åker på söndag till Jämtlands paradis Verkön och bor där i stuga en vecka, ska bli så mysigt!! På bröllopsdagen blir det SPA och underbar middag på slottet ute på ön. Jag längtar så!!!
    Missa inte Verkön i Jämtland titta in på www.verkoslott.se
    Jag vill veta vad ni tänker göra och presenter och sånt!
    Är så nyfiken!!

Må väl!
    Sara

• Svar på tråden Vad gör ni på ettåriga bröllopsdagen?
  • giftörebroare

Jag och min man åker till Florens om en vecka för att fira vår första bröllopsdag!

• PennyJenny

Tja, jobbar högst förmodligen. Med andra ord ingenting skulle jag tro. Tycker det känns lite hypat att resa bort, ge persenter osv för en ettårig bröllopsdag.

• Ab fab

Vi åker till Champagne. Gårdsbesök, provningar o hångel hoppas jag det blir :-9

• Tooticki

Vi åker till Thorskogs slott för en slottsweekend med 7-rätters avsmakningsmeny och dryck till det, övernattning i slottsrum med jacuzzi och kakelugn. Som present kommer vi att fylla på med diamanter i min förlovnings- och mannens vigselring.

• Ab fab

vad kallar man den ettåriga bröllopsdagen? Bomull? Papper?

• Tooticki

1 är bomull och 2 är papper.

• Ab fab

bomull alltså... vad kan man hitta på som present... ?

• Tooticki

Ska man ha det som tema så passar ju ett klädesplagg bra, men det kanske är lite tråkigt...

• Ab fab

Förresten - hej igen tooticki

ja kläder vore en idé.

• Tooticki

Tjena Patsy

Vi struntar i temat och köper bling istället.

Annars kan du alltid ge honom en resa till en ekologisk bomullsodling.

• Ab fab

hihi.. m en maken är inte så mycket för ekologi tyvärr. Han tycker jag är i tjatigaste laget

• Tooticki

Hmm, ok, då var det en dålig idé...
    Du kan ju alltid ge honom en paket med cottonpads från apoteket

• Ab fab

hihii... jag kan linda in honom i bomull kanske

• Tooticki

Hua, jag ryser av känslan av bomull mot huden, och ljudet när man drar isär det... Iiiiiih, värre än när man drar naglarna på en blackboard.

Svar på tråden Vad gör ni på ettåriga bröllopsdagen?