• föralltidhans

bröllopsresa, vart?

Jag behöver hjälp.
    Har inte rest jättemycket och drömmer om den perfekta bröllopsresa.
    Vi vill ha underbara stränder, lugn och ro, inget partyställe, det bör finnas något att se och göra och vi vill åka slutet september/oktober. Det bör helst inte kosta en förmögenhet.

Hur lång tid tar det att byta namn, fixa nytt pass? Vill ju ha mitt nya namn på bröllopsresan.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:03
    Kan ju kanske vara bra att specificera sig lite mer än förmögenhet. Kan ju vara väldigt olika. Jag tycker att 50 000kr bör vara tillräckligt för en härlig resa.

• Svar på tråden bröllopsresa, vart?
  • tolonta

Ett ställe som inte är jättejättedyrt men ändå känns mer exklusivt än typ kanarieöarna är Isla de Margarita, i Venezuela. Mina blivande svärföräldrar åkte dit med www.framtidsresor.se i höstas, och de var jättenöjda. Och det var ett helt ok pris, också...

• valkyriana

Framtidsresor brukar ha bra erbjudanden. De kommer vi att resa med någon gång. Dock inte denna gången.
    Vi åker till Kuba med Apollo. Ett helt ok pris. Drygt 15000 per person för två veckors alinclusive.

• tolonta

50 000, alltså 25 000 per person. Det kan du välja bland väldigt många olika resor för, även med "all inclusive"

• föralltidhans

Ja det är vad jag hoppas. Vi har inte satt datum för bröllopet än men jag tycker det är skönt att ta reda lite på hur mkt vi behöver spara ihop. Vet inte alls vart jag vill åka men långt bort och inte afrika där jag redan varit två gånger.

Svar på tråden bröllopsresa, vart?