• FruRålin080808

Måste spela överraskad!;)

Min bästa vän har haft jätte svårt att få i hop ett datum för min möhippa eftersom jag jobbar mycket helger och det har varit otroligt mycket aktiviteter de helger som jag är ledig. När jag fick reda på att mitt sommarschema var ändrat ringde jag till henne och beklagade mig...Hon fick panik eftersom de hade planerat in möhippan en helg då jag, när hon pratat med min sambo, var ledig, men helt plötsligt skulle in och jobba. Så nu vet jag att jag kommer att bli "hippad" nästa helg och måsta spela överraskad! Hur ska jag lyckas med det? På sätt och vis känns det skönt att veta när de kommer att dyka upp eftersom jag har svårt att bli övveraskad och "tagen på sängen". Jag vill gärna vara sminkad och i ordning och inte gå och "fisa" i myskläder...Det är helt ok att veta frågan är bara hur jag ska kunna verka överraskad och inte avslöja för alla tjejerna att jag redan visste att de skulle komma...

• Svar på tråden Måste spela överraskad!;)
  • SMarie

Haha vad underbart!! Det lär ju inte vara ngt problem för de är också helt uppspelta jag lovar, och det lär du bli också så det kommer inte vara ngn som märker att du spelar förvånad.
    Lycka till!!!

Svar på tråden Måste spela överraskad!;)