• weinlove

Tack till er alla.

På lördag gifter vi oss och därför vill jag passa på att tacka alla här inne på bröllopstorget för alla tips, idéer och tankar ni bidragit med. Det är så roligt här inne, så man lätt fastnar här en hel dag. Har redan blivit beroende så nog kommer det nog allt att bli några dagar härinne även framöver. Men tack till er alla tjejer och killar härinne. Vad vore bröllopsplaneringen utan bröllopstorget.

• Svar på tråden Tack till er alla.
  • Mikabella

Åh vad spännande!! Tusen lyckatill-kramar och hoppas att ni får en RIKTIGT bra dag! Måste börja bli lite pirrigt nu va?!

• weinlove

Jo det är pirrigt. Har suttit härinne i mer än ett halvår nu. Man har sagt om fem månader, om tre månader om fyra veckor. Nu är det på lördag. Alla vi känner säger: Vi ses på lördag då. Och då blir det lite nervöst. Har dock en fullspäckad vecka med en del att göra, så lite av pirrigheten lägger väl sig lagom tills man ska gå in i en fullsatt kyrka. Åh vad jag längtar :)

• Humlan66

Åhh men har eran dag äntligen kommit, det måste kännas underbart . ta vara på dagen så mkt du kan och ha KUL

Sedan vill jag och säkert flera med mig att du kommer tillbaka och berättar för oss.. gärna vad som va bra men även sånt som inte va så bra *L* dela med dig av dina tips

LYCKA TILL

• weinlove

Tack Humlan 66. Ja nu är det snart vår dag. Längtar jättemkt. Självklart kommer jag tillbaka och berättar och visar bilder om våran dag.

• Fröken Larsson

Grattis, äntligen! Hoppas ni får en underbar dag! Kram fd. Fröken Larsson

• weinlove

Fröken Larsson: Ja nu är det ÄNTLIGEN vår tur. Såg att du gift dej redan. Grattis. Det måste va härligt. Återkommer med info om den stora dagen med stort D

• sakke

Jätte Grattis och Lycka till! Längtar efter min stor dag, men nu är det inte så långt kvar, typ 7v.... Hoppas du tittar in på BT igen ;)

• weinlove

sakke: Lycka till ni med. Tiden kommer att gå fort.

• Miss Blue

Åh är det dags nu! Vad kul!!
    Njut och ha en underbar dag
    Har ni mycket kvar att pyssla med??

Vi har ca 7 veckor kvar- lääängtar!!!!

Grattis i förskott och lycka till!

Svar på tråden Tack till er alla.