Text i ringarna?
Hjälp! Vad skriver man i ringarna när man skall ha en vigselcermoni utomlands ett datum och en svensk vigsel ett annat datum?
Hjälp! Vad skriver man i ringarna när man skall ha en vigselcermoni utomlands ett datum och en svensk vigsel ett annat datum?
Tyvärr kan jag svara på ditt inlägg, för jag har själv samma undran. Får jag fråga var ni skall ha er cermoni?
Vi skall gifta oss i Indien 080808. Längtar massor och du skall gifta dig var? Thailand?!
Vi har bara graverat in evighetstecknet...
Hur ser evighetstecknet ut?
Ja, vi skall ha en cermoni i Thailand, Koh Samui 090228. Gifter oss i Stadhuset i Stockholm 090214. Längtar också!! =)
Hur gör du med ringen, vid vilken cermoni får du den? Jag skall byta ut min förlovningsring så jag får en vid vigseln och en vid cermonin i Thailand.
Vi kör en försvenskad indisk cermoni en dag utan ringen eller jag vet inte ? Min man är lite hemlig. Hur gör ni med morgongåvan?
en liggande åtta...Passar ju bra när man gifter sig på "evighetensdag" 080808
Annars kan man gravera in: Aeternus amor = Evig kärlek
Det skulle kanske passa . Tack för tipset.
=) Så lite så
Vi lägger tyngden på cermonin i Thailand så jag får väl hoppas på en morgongåva efter cermonin där ; )
Anledningen till att vi gifter oss i Stadhuset är för att det är oerhört omständigt att gifta sig på Koh Samui då inte TI finns där. Hade funderingar på Arlanda, men tyckte att Stadhuset är mysigare miljö.
Roligt att din man är lite hemlig, alltid roligt med överraskningar! =)
Vi har också två cermonier för det var så bökigt att fixa med papper och så, funderade även vi på Arlanda .
Vill ni ha ett datum i, så välj det ni anser är det då ni "blir gifta". Antar att det är det utländska ceremonin, annars finns det väl inte så stor anledning att ha båda
Önskar gärna fler förslag om det finns.