• skille

Overreagerer ?

Min m2b har en plagsom eks, som jeg overhode ikke tåler. Hun har i mange år manipulert han til å syns synd på henne og hun har hatt ett veldig god kontroll over han. Etter jeg ble sammen han har han forstått hvor "dumsnill" han har vært og forstår nå at hun bare har brukt han. jeg har sagt til han om hun sitter i kirken den dagen jeg skal gå ned kirkegulvet, og jeg ser henne så går jeg tilbake og kommer ikke inn før hun er blitt kastet ut. Hans eks har nesten klart å få det til å bli slutt mellom meg og m2b tidligre, og jeg vil VIRKELIG IKKE ha henne der på MIN dag. Kan man ha dørvakt i kirken for å holde henne unna?

• Svar på tråden Overreagerer ?
  • Fröken Larsson

Men varför skulle hon vilja komma på ert bröllop? Det är ju verkligen ER dag, ett firande av ER kärlek till varandra.

• skille

Hun er bare sånn.... Hun går fast til psykolog, og er totalt ustabil. I tilleg kan hun ikke få barn, og blir enda mer vansklig å ha med å gjøre, da hun vil han min m2b sine barn.. men sorry de skal ejg føde hehe

• Fröken Planera

Det finns ju människor som inte har ett fungerande system. Om det nu är så att du oroar dig för att hon ska komma, så tycker jag absolut att du kan be någon "hålla vakt" och be henne stanna utanför. Men ingen kan ju förbjuda henne att gå in i kyrkan.

Svar på tråden Overreagerer ?