Tällbergsgården är säkert supermysigt det också. Det känns lite som att man inte kan misslyckas i Tällberg. Det är så himla mysigt där uppe!
Hur långt har ni hunnit i planeringen annars? Vi har bokat lokal, kyrka, dj och håller just nu på att fixa med inbjudningar och andra trycksaker. Och vår tärna, bestman och toastmaster/-madame är tillfrågade. Har dock inte börjat prova klänning ännu (har bara kollat en massa på nätet) men tänkte börja så snart som möjligt. Jag anar dock att det kommer att bli svårt, det finns såååå mycket som inte är min stil överhuvudtaget. Vill ha en ganska clean klänning utan rosetter, draperingar och mjukglasskjolar. Men heller inte en alltför enkel klänning. Så det kommer nog inte att bli helt lätt... Hur har det gått för er andra?
3Jane skrev 2008-07-15 12:22:52 följande:
Vi var runt och tittade på lite olika hotell och fick kolla på deras sviter och vi fastnade för Tällbergsgården. Så där har vi bokat en minisvit med bubbelpool den ligger också mot siljan så det är ingen insyn och fin utsikt. Den går i rosa, grått och vitt och är nyrenoverad. Längtar verkligen :)Jo, jag ska nog göra smink själv också. Sminkar mig rätt mycket så det borde inte vara nåt problem, man får väl se till att hitta bra produkter bara som håller en hel dag. Och öva!