• MissDevout

Örebro tråden nr 3....

Gud vad jag missbrukar smileys...jag kallar det arbetsskada..

• MissDevout

Uggledroppar är droppar som får pupillen att vidgas så de kan titta in i ögat samt se hur ögat reagerar när det är avslappnat. Man ser ut som en uggla eftersom man får gigantiska pupiller (de kan inte dra ihop sig) man blir ljuskänslig och ser ganska dåligt. Ganska likt en uggla eller hur? Jag fick det för de försöker lista ut varför jag får kramp i ögonen (jag visste inte ens att man kunde få det...)

• MissDevout

Vi vet inte ännu vad vi kommer få åka i, det är vår toastmaster som ordnar detta åt oss som en överraskning, därför har jag inte engagerat mig i frågan.

påskharen skrev 2008-08-02 19:51:34 följande:
    Är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med transport från kyrkan till festlokalen. vi skulle vilja åka cab, motorcykel med sidovagn eller någon fin gammal bil men vart får jag tag i detta någon som kan hjälpa mig? Vad åker ni själva?
  • MissDevout

Får köpa na idag då

Usch vad nervös jag börjar bli, jobbigt att redan vara så nervös, kommer väl vara halvhysterisk på torsdag...

Nån som har nåt knep för hur man ska bli lugnare?

• MissDevout

Idag har jag strukit 52 servetter och rullat ihop dem och knytit band runt och äntligen blev vi färdiga med gästpresentationerna och vigselprogrammet, så skönt!

Jag glömde köpa na

lillaj, vi har en men jag vill ligga lite lågt tills vi är gifta, så jag skriver ingen adress än...men lovar att skriva ner den sen när vi har lite roliga foton där (efter bröllopet).

• MissDevout

Vilken tur Vilket foto valde ni?

Waersta skrev 2008-08-03 23:38:51 följande:
    Du missade inget. Samma bild finns i fotoalbumet på hemsidan.
  • MissDevout

Inte på fredag heller...Skurar...
    Får nog vara beredd på att köra inomhus istället för utomhus

lillaj skrev 2008-08-04 20:07:49 följande:
    Vädret ser inte ut att bli nått vidare på lördag. Dags att försöka muntra upp sig trots detta och inte låta det påverka stämningen, just nu fick jag en liten svacka pga. det.... Jag som ville ha SOL på vår bröllopsdag!
  • MissDevout

Fint! Tycker alla korten var superfina!

Mamma sa när jag pratade med henne i telefon idag, det var en annan tjej med rosa klänning i tidningen i helgen, jag vet svarade jag då

Är ni hemma imorgon kväll förresten?

Waersta skrev 2008-08-03 23:38:51 följande:
    Du missade inget. Samma bild finns i fotoalbumet på hemsidan.
  • MissDevout

lol, så känner jag med...

Jonna83 skrev 2008-08-05 17:17:14 följande:
    Alltså, nu börjar jag bli riktigt nervös! Jag försöker t.o.m o inte tänka på bröllop, för jag får bara ont i magen..Ni som gift er, är nervositeten befogad??!
  • MissDevout

Nu är det inte långt kvar...var nervös igår, men idag känns det bättre. Fixade naglarna idag, det var lyxigt!

Nu är våra vigselprogram och festhäften utskriva och monterade.

Imorgon börjar allvaret, duka och fixa i festlokalen!

Vädret verkar fladdrigt på fredag, ena stunden regn andra stunden inte regn. Det är bara att hållar tummarna.

Tycker fortfarande det känns overkligt att vi ska gifta oss på fredag.

Svar på tråden Örebro tråden nr 3....