Örebro tråden nr 3....
Gud vad jag missbrukar smileys...jag kallar det arbetsskada..
Gud vad jag missbrukar smileys...jag kallar det arbetsskada..
Uggledroppar är droppar som får pupillen att vidgas så de kan titta in i ögat samt se hur ögat reagerar när det är avslappnat. Man ser ut som en uggla eftersom man får gigantiska pupiller (de kan inte dra ihop sig) man blir ljuskänslig och ser ganska dåligt. Ganska likt en uggla eller hur? Jag fick det för de försöker lista ut varför jag får kramp i ögonen (jag visste inte ens att man kunde få det...)
Vi vet inte ännu vad vi kommer få åka i, det är vår toastmaster som ordnar detta åt oss som en överraskning, därför har jag inte engagerat mig i frågan.
Får köpa na idag då
Usch vad nervös jag börjar bli, jobbigt att redan vara så nervös, kommer väl vara halvhysterisk på torsdag...
Nån som har nåt knep för hur man ska bli lugnare?
Idag har jag strukit 52 servetter och rullat ihop dem och knytit band runt och äntligen blev vi färdiga med gästpresentationerna och vigselprogrammet, så skönt!
Jag glömde köpa na
lillaj, vi har en men jag vill ligga lite lågt tills vi är gifta, så jag skriver ingen adress än...men lovar att skriva ner den sen när vi har lite roliga foton där (efter bröllopet).
Vilken tur Vilket foto valde ni?
Inte på fredag heller...Skurar...
Får nog vara beredd på att köra inomhus istället för utomhus
Fint! Tycker alla korten var superfina!
Mamma sa när jag pratade med henne i telefon idag, det var en annan tjej med rosa klänning i tidningen i helgen, jag vet svarade jag då
Är ni hemma imorgon kväll förresten?
lol, så känner jag med...
Nu är det inte långt kvar...var nervös igår, men idag känns det bättre. Fixade naglarna idag, det var lyxigt!
Nu är våra vigselprogram och festhäften utskriva och monterade.
Imorgon börjar allvaret, duka och fixa i festlokalen!
Vädret verkar fladdrigt på fredag, ena stunden regn andra stunden inte regn. Det är bara att hållar tummarna.
Tycker fortfarande det känns overkligt att vi ska gifta oss på fredag.