• daniel2008

Ringarna beställda och förlovning den 28 juli

Då var det snart dags! Har äntligen beställt våra utprovade ringar :) Se länk nedan:

www.guldshop.com/silverline-k901-p-291.html

Min flickvän vet ju att vi ska förlova oss men inte när. Så tänkte överraska henne på en picknick ute i den vackra Getåravinen när vi ska ner till Kolmården i sommar den 28 juli :)

Så någon som har lite tips på hur man ska lägga upp picknicken och frieriet under denna? Några tips på vad man ska äta, dricka och ha för utrustning och så?

• Svar på tråden Ringarna beställda och förlovning den 28 juli
  • skille

Gjør det enkelt men la det virke avansert. Lag maten på forhånd, om det trengs. Champagne, man trenger ikke kjøpe en hel flaske de kommer i halvflasker. Kjøp en piknik kurv eller sekk som kommer med full utrustning. Uanset hva du gjør så gjør det med hjertet da vil hun like det uansett. Om du ikke vil ha det klassiske frieriet, kan du gjemme ringen i desserten. Lykke til:)

• skille

Men husk å ha en ekstra plan om været ikek er med dere, kjedelig å ha en piknik ute om det regner...

• aikidoaasa

Ohh! Vad fina ringar!
    Hm... när det gäller mat och dryck så föreslår jag en champagne som ni dricker efter frieriet, försk ha den gömd om det går. ;)
    Kanske någon typ av sallad kan vara gott och är enkelt att göra innan och transportera.
    Hoppas att ni har med er en filt med vattenavstötande undersida så behöver ni oroa er om det är lite fuktigt på marken.
    Personligen så skulle jag vilja bli friad till i slutet av picknicken men om du vill göra det innan så får du göra det, det är också mysigt.

Svar på tråden Ringarna beställda och förlovning den 28 juli