Möhippan avklarad, underbart
Måste bara tala om min möhippa som var i lördags, lever fortfarande i ett skimmer. Börjar så smått kunna röra mig smärtfritt igen. Allt var så underbart.
Vaknar vid sjutiden på lördagmorgon av att det knackar på sovrumsfönstret. Det är min ena tärna, som inte bor på samma ort, som måste se min klänning innan hon ska åka hem. Öppnar sömndrucken fönstret och möts av 20 tjejer och gammal goding musik. Fatta att jag blev förvånad, hade inte anat ett smack.
Sen var det skumpa o frukost, iväg på motorcykel och spela fotbollsturnering (jag är gammal fotbollstjej), jag hade ju laget med mig : ) Efter det till en sjö för lunch och lite vattenskidor. Denna förmiddag gjorde att jag hade lite svårt att ta mig upp ur sängen i söndags *he he*
Iaf efter lunch o bad vidare med bussen som var hyrd för denna dag. Till segelflygfältet *gahh* Lite nervös satte jag mig i ett motorsegelflyg men det var en oerhört trevlig upplevelse, att se vår lilla by från ovan. Sen bär det iväg till vår gamla fotbollsklubbs träningsanläggning för lite dusch och därefter räkfrossa och mycket prat.
Halv två dimper jag ner i sängen med ett leende på läpparna. En underbar dag är tyvärr slut.
Tack för att jag fick berätta, Lycka till alla brudar därute!