• Rosenbruden

Magnus Uggla ombord!! Långt

Igår åkte jag på möhippa nr 2.

Den första jag fick var av tärnan och några goda vänner.
    Blev bjuden på min favorit restaurang och åt och drack god mat.
    Efteråt hade de hyrt ett eget ( ! ) badhus åt oss med 34 gradigt vatten. Dom hade dukat upp med frukt och champange.
    Vi hade jättemysigt. Dom bad mig följa med en tjej som hade hand om badhuset. Gissa min förvåning när jag fick en helkroppsmassage. Alldeles underbart!

Igår kom jobbet. In på tomten kom ett par bilar tutandes.
    Sedan for vi iväg till en kollegas familjehem som ligger precis vid Ivö. Alldeles vid vattnet.
    Vi satt och drack gott när hennes pappa plötsligt kom en motorbåt. Då fick jag en baddräkt att ta på samt en flytväst.

Jag och ena tjejen fick hoppa ombord på en gummiring(är inte säker på vad dom heter riktigt) som hade plats för 2. Iväg for vi efter denna båten. Skithäftigt. Det gällde att hålla fast.

Efteråt grillade vi och det blev dags att byta om. Fram kom en Uggla-tröja från -98. Peruken och jätteglasögonen fanns givetvis där.
    Iväg för att ha picknic i Tivoliparken och kom han. Uggla him self. Vilken konsert.- Fullt ös från början till slut. Kvällen avslutades i Kristianstad där det just nu pågår Kristianstadsdagarna. Hade jätteroligt.

Sviterna idag är - Något hes
    Väldigt väldigt ont i rumpan (efter båtturen)

Vill bara tacka alla tjejer för allt.

Båda gängen - ni är alldeles underbara människor.

Nu är det fullt ös fram till det stundande bröllopet.

Längtar!!!!!

• Svar på tråden Magnus Uggla ombord!! Långt
  • 126306

Sååå roligt och härligt det låter.
    Det gör inget att man är lite hes och har lite ont här och där. Det kan man stå ut med.
    Ha ett underbart bröllop.

• BlendaSigne

Oh, I love Uggla - e avis!!!

Svar på tråden Magnus Uggla ombord!! Långt