Inlägg från: Nightingale |Visa alla inlägg
  • Nightingale

Karlstadbrudar!! Del 2

Bröllopsresa? Det vore underbart. Men det blir inte förrän i april-maj.. New York! Alltid nått att se fram emot!

Men jag längtar tills det är över, skönt att kunna återgå till vardagen utan att känna sig full av bröllopstankar dagarna (och nätterna) i ända!

• Nightingale

Nu är jag hippad!
    Blev hämtad på motorcykel av en halvt okänd kille. Han och jag picknikade på skutberget, sen fick jag stå och skämmas på mique på bergvik, han som står i affären bara drog, och lämnade mig där och det var riktigt pinsamt, kunderna hade många frågor! haha. Sen kom mina kompisar med vin! Vi drog sen till kicks där jag blev proffssminkad. Fick sen ta lättklädda bilder med fjäderboa och lite sex-attiraljer som ögonbinder och en fjädervippa. Herregud vad hemskt det var! men det blev en del fina bilder. Sen fick jag göra en dörrskylt med scrapbookingmaterial (med vårt nya efternamn) jätteroligt!
    Sen blev det middag på barbros brygga och därefter koriander.

Jag hade jätteroligt!! Speciellt motorcykelåkningen!!

• Nightingale

Nu tjejer, nu drar jag till dalarna för bröllopsförberedelser! Bara 6 dagar kvar och en hel del kvar att göra!!

Kram på er!

GRATTIS mamasnest.

GRATTIS GME som blir fru H idag!

• Nightingale

Nu är även jag fru!!

En helt fantastisk dag, skriver mer sen!!

• Nightingale

Det finns ett par bilder i galleriet!

• Nightingale

Även en länk till fotografens hemsida! Jag är SÅÅ nöjd med de bilderna!

• Nightingale

Hoppfull2008:

Nej fotografen är min kompis, hon fotade mig gratis, men ring henne, hon är nog inte alls omöjlig att ställa upp. Jag har ingen aning om vilka priser hon ligger på. Jag ska höra om jag får lämna ut hennes mobilnummer, isåfall kan du ju ringa och fråga, om du vill!

Vill du det?

• Nightingale
    Hoppfull2008 skrev 2008-08-16 15:24:29 följande:
    Nightingale: Ja tack jag vill gärna ha hennes nummer och tack så mycket för det andra tipset också! Ska genast kolla upp.
    Du kan kontakta Jennie-Lee via hennes hemsida.

www.jennie-leeart.com
    eller www.jennie-lee.com
  • Nightingale

Jag trivs väldigt bra med att vara fru. Trodde ärligt talat inte att det skulle bli någon skillnad alls. Men för mig känns det tryggt och MYCKET lugnare, av någon outgrundlig anledning. Det var ju tryggt förut oxå men nu har något förändrats!

• Nightingale

Ah, vad roligt! Jag tänker behålla gamla skylten ett tag till, för postens skull!

• Nightingale

Pearldrop:
    Men FL är ju så underbart moralkärringaktigt. Det är bara att poppa popcorn och luta sig tillbaka och betrakta pajkastningen. Oerhört underhållande! Haha!

• Nightingale

Jag gillar oxå FL. Men det är helt klart ett forum för folk med för mkt fritid.... Jag började där när jag var gravid. Bra att ha-forum. Man får svar på ALLT.

• Nightingale

Hej Flisa, de flesta här inne har hunnit bli gifta nu! Kul att det kommer någon mer ogift!

Jo 11 månader innan är på gränsen, det märkte jag oxå!!

• Nightingale

Babbla på ni, det är skoj att tråden lever vidare, som sagt, de flesta som var här inne är redan gifta!

kan rekommendra Maxi som gör KANONbra tårtor, 26kr biten, samt capiscum catering. www.capiscum.se

• Nightingale

Vi hade kall buffe nr 1, den var SUPER, våra gäster pratar än i dag om hur gott det var!!

• Nightingale

Åh det är ju så roligt innan man ska berätta!!
    Jag minns tillbaka och njuter av det! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska projektera med. Jag gjorde provtackkort nr 2 nyss. Är inte nöjd med det heller.
    Fy, vet inte alls vad jag ska hitta på.... Det ser så fjuttigt ut.

• Nightingale

By the way, min fotograf heter jennie-lee. Men hon bor i dalarna, kanske inte vill åka så långt. Men hon är så duktig.
    Kolla in www.jennie-leeart.com

Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2