Oktober
Hej!
Hittat tillbaka hit igen, kul att se så många nya i oktober!
Vår dag, den 18e, börjar ju närma oss och i helgen ska jag göra inbjudningarna!!
Hej!
Hittat tillbaka hit igen, kul att se så många nya i oktober!
Vår dag, den 18e, börjar ju närma oss och i helgen ska jag göra inbjudningarna!!
Jag har inte heller hört från prästen än och gifter mig också 18 okt. Får ha is i magen 1-2 veckor till, har han inte hört av sig då så ringer vi
Har ni kontaktat musikern/kantorn i kyrkan än?
Halloj brudar
Blev också hippad i lördags, verkar ha varit en gemensam möhippedag för oss oktoberbrudar
Nu har äntligen kyrkan ringt, vi ska träffa prästen på tisdag och kantorn ska jag prata med imorrn. Henne måste jag ju träffa vid sidan av för solisten som ska sjunga på vårt bröllop är ju jag själv men det vet inte min m2b
Har också funderat på en sån där bh... Sitter den verkligen fast ordentligt?? Hur mkt kostade den?
Fru oktober skrev 2008-09-27 11:17:28 följande:
Hmm, jag funderade på det ett tag också men tror nog att det blir lite för varmt att ha korsett under klänningen, dessutom är det redan en korsett inbyggd i min klänning... Men man kanske kan köra utan bh om man redan har korsett inbyggd?
Mrs Fr skrev 2008-09-27 14:02:54 följande:
Oj vilken bitch! Låter precis som min mans x..... Jag har sagt till min m2b att jag inte ville ha hans barn hos oss när vi gifter oss, de kommer självklart på vigseln men jag menar på att vi inte ska ha dom boende här, vi ska ändå inte sova hemma och det finns ingen barnvakt och dan därpå vill vi båda vara själva och "smälta" allt Så xet har gått med på att ta dom den helgen och nu är min m2b så rädd att hon ska ändra sig så han vågar inte kritisera henne eller nånting och det är så mkt hon gör som jag bara vill vräka ur mig, men som sagt vi vågar inte för hon är känd för att vända kappan efter vinden...
Så jag vet allt om hemska ex... Inget hon gör förvånar mig längre, jag får höra så mkt konstigt både från barnen och från min sambo om hennes beteende... Barnen är det inget fel på, de är kanon, men deras mamma är så sjuk i huvet så man ibland undrar hur barnen kunde bli så bra när de har henne att brås på...?
Skönt att skriva av sig lite, håller med dig nossan!
Vi har nr. 84 och 82 som psalmer, sen en solosång mitt i
Nu börjar nerverna sätta in, 18 oktober är ju för f*n _nästa vecka_, var tog tiden vägen??? Ska idag hämta min underkjol, sen är faktiskt det mesta klart! Ja, förutom att hitta vilken låt vi ska dansa tryckaren till... Och bestämma låtlista till DJ:n
Ni andra 18 okt-brudar, hur ligger ni till?