• zsandora

Jag anar ugglor i mossen......

Alltså nu e det tre v kvar till vårat bröllop. Två helger e det tävling, men denna e ledig....
    Nu e det massa konstigheter runt mig, tydligen ska jag sitta hemma ikväll, å jag hatar att sitta hemma när ja e rastlös.

Min syster fick reda på att jag skulle ut till våra föräldras hus, dom e på semester. Då ringer hon först till Jonas mobil. Som har gått å lagt sig, för att slippa mitt tjat om att hitta på nåt.
    Sen messar mor att jag inte fick åka ut till dom, å grilla som jag ville, för jag kan elda ner deras hus.
    Å nu till råga på allt ringer Jonas pappa om att dom e nere å handlar å ska grilla å att vi ska åka till dom å vara med!

Som sagt, jag vet lr tror att min syster å Jonas syster sitter i samma bil på väg ner till Varberg...

Så vad tror ni??? Misstänkte ni nåt, ni som blivit hippade???

• Svar på tråden Jag anar ugglor i mossen......
  • GME76   080802

Haha, du kommer nog bli hippad ikväll .
    Jag kommer ev bli imorgon men tror ändå inte det. Kanske nästa fredag eller lördag. hmm...
    Min sambo blir svennad nu . Stackarn.

• Meiia

Oj! Vad kul! Hoppas att ni får det riktigt roligt!!!

• zsandora

Jag tror att det e imorn... Men det försegår hemligheter i mina föräldras hus...

Men det e så kul med allt detta dom måste hålla hemligt, å så ringer typ ett olämpligt samtal till dom när jag sitter i samma bil lr nåt.

De e bara så komiskt

• GME76   080802

Menade så klart imorgon. Tror det är lördag idag mitt yro .

• zsandora

jupp så rätt jag hade kl 06.05 stog dom i sovrummet.... huja...
    finns å läsa i min blogg för den som orkar, te er andra kan ja säga, det var skit kul!!!!!

Svar på tråden Jag anar ugglor i mossen......