• JohanochSofia

Förlovning på Kreta

Hej!

I morgon åker vi till Kreta. Har hittat ett jättemysigt hotell som ligger strax utanför Chania. Ringarna är inköpta, vi lägger ut bilder sen, det är precis vad vi ville ha!

När vi kommer hem från Kreta om en dryg vecka är vi nyförlovade! Ska bli hur kul som helst. Vi har pratat om det här sen i januari och det känns helt rätt för oss båda.

Vi berättar om hur det gick när vi kommer hem!

• Svar på tråden Förlovning på Kreta
  • Bettan82

Lycka till!
    Jag och min blivande förlovade oss också på Kreta för 4 år sedan.

• Duchess

Vi förlovade oss också på Kreta för två år sedan. Om ni ska besöka Platanias rekommenderar jag ett besök på restaurangen The Olive Tree. Toppenbra mat!

• matildaochniklas

Lycka till. Och ha en underbar resa!

• Meiia

Oj vad mysigt! Hoppas att ni får det riktigt mysigt!!!!

• Hofsan

Vi förlovade oss på Kreta i Hersonisson 2002. Mysigt! Lycka till!

• JohanochSofia

Hej Alla!

Nu är vi hemkomna från Kreta, nyförlovade och förälskade. Berättade för familjerna igår, söndag, och förlovningen skedde på en klippa ut i havet i Agii Apostoli nära Chania i måndags den 14/7 2008 med förlovningsmiddag på The Olive Tree (Tack till Duchess för tipset, jättetrevlig restaurang!) Blev precis så romantiskt som vi tänkt och resan var underbar!

• Duchess

Grattis till förlovningen!

Roligt att höra att ni besökte The Olive Tree och att ni var nöjda! Vi får väl se om vi lyckas ta oss ner till Kreta igen..

• DrömmenSomBlevSann

Men åh! Vi förlovade oss också i Agii Apostoli!! Fast vi gjorde det i vattnet, vem vet, kanske i närheten av er plats. Det var en massa klippor i vattnet där, låg liksom längst till höger om man står o tittar ut över havet.
    Det var snart 2 år sen, nu planerar vi bröllop i höst

JohanochSofia skrev 2008-07-21 15:44:42 följande:
    Hej Alla!Nu är vi hemkomna från Kreta, nyförlovade och förälskade. Berättade för familjerna igår, söndag, och förlovningen skedde på en klippa ut i havet i Agii Apostoli nära Chania i måndags den 14/7 2008 med förlovningsmiddag på The Olive Tree (Tack till Duchess för tipset, jättetrevlig restaurang!) Blev precis så romantiskt som vi tänkt och resan var underbar!
Svar på tråden Förlovning på Kreta