• AJ 080726

I dag är det min m2bs tur.

Jag var med när de skulle ta honom på hans jobb, han blev väldigt paff. Han visste att jag skulle jobba i natt, trodde han var säker denna helgen. Men jag har en underbar mamma som gärna tar hand om sina barnbarn. Hoppas han får en lika underbar dag som jag fick. Jag är glad att jag jobbar inatt, så jag slipper se i vilket skick han är i när han kommer hem.

• Svar på tråden I dag är det min m2bs tur.
  • J G E

He,he hoppas han får kul! Imorgon är det min m2bs tur.... har hört att det kommer dyka upp en polisbil här imorgon bitti kl 08.00!

• mrsschmidt

Min blivande m2b är också ute på sin svensexa idag,, som tur är fick jag bytat min dag som jag skulle jobba imorgon så jag kan vara ledig och ta hand om vår dotter när han lär sova igenom hela dagen =) Skönt det är över nu iafför har fått lura honom hela veckan ...hihi

• aikidoaasa

Hoppas att alla grabbarna har det kul. :)

• AJ 080726

Hej, min m2b hade haft en super dag, han är så nöjd men lite seg i dag. Vi har båda super vänner som har gjort våra dagar minnesrika. Ett super tack till er alla!!

• happyme

Min blivande försvann 07.30 iförd endast kalsonger och handbojor.... hm... hoppas han kommer hem igen hehe det blir nog bra! Hoppas att han har jättekul hela dagen!!! :)

• AJ 080726

Hoppas han får en kanon dag. Skönt att man kan se tillbaka på sin dag med ett fånigt leende och bara njuta.

Svar på tråden I dag är det min m2bs tur.