gerbera bara i brudbuketten??
Har nån bil på gerbera brudbukett? gärna rosa men alla välkomna.......
Snälla!!
Vet att många har gerbera!
Har nån bil på gerbera brudbukett? gärna rosa men alla välkomna.......
Snälla!!
Vet att många har gerbera!
kan ju tillägga att jag helst vill ha bara NÅGRA få blommor med så långa stjälkar som möjligt typ...Inte en sån där rund bukett...
Kolla in denna sida
www.studiopaschinsky.fi/studiopaschinsky_galleria1.html
och 8:nde bilden i bildspelet, där är en brud med endast gerbera i sin brudbukett. Man behöver ju inte ha så många blommor om du inte vill ha en rund bukett, utan kanske 4-5 gerberor?!
Lycka till!
/Linda
ja,det var fint!
Nä,precis...tänkte nåt symboliskt att ha tex-3stycken röda för att vi har 3 barn+två stycken röda för att jag o mannen=2+ o ev.ett par ljusa vita/creme bara för att det är fint.
OM det går få tag på gerbera alls i cypern??
DET vet jag ju inte-så jag bestämmer inget-bara spånar!
Annasr får det bli några andra fina blommor som finns där!
Men tanken med det där 3 för barnen +2 för oss.....tänkte jag mig!
sök på google på gerbera bouqets så dyker det upp en del. har själv sökt en del då jag ska ha röd gerbera och en massa grönt.
lade in en bild i mitt galleri på en med rosa gerbera du kan kika på.
tack-den var fin med! o bra att stjälkarna var fria-vill absolut INTE ha hållare.....
nej jag vill inte ha hållare heller. ska vara enkel och fin med kanske 3-4st gerbera och sen en massa grönt till min.
MM,låter fint!
jag som sagt tänkte i alla fall 3 för mina barn + 2 som får representera jag o mannen.....inget annat inget grönt...ett band runt stjälkar bara......
men vet inte ens om de HAR gerbera i cypern??
hehe,så det kan ju bli vad som helst!!
hade annars tänkt plocka lite bouganvilla ute nånstans-men de har kanske torkat bort i september........
så det blir spännande att se vad det blir till slut!!
Jag hade först tänkt ha gerbera, så jag samlade några bilder i mitt flickr-galleri. Kanske de kan ge någon inspiration?
www.flickr.com/photos/070714/sets/72157600104485537/