• gullolle

New York

Vi blir man och hustru 4 oktober och ska resa till New York på bröllopsresa. Någon som kan tipsa bra ställen att boka resan till ett bra pris. Någon som bokat hotell på hotels.com?

Alla tips vore guld värda

Förresten, Lycka till alla sommarbrudpar!!

• Svar på tråden New York
  • BlendaSigne

I LOVE NYC!!! Coolt med resa dit, jag kan rekommendera www.expedia.com samt www.hotwire.com för att boka hotell. När jag varit i the big apple så har jag bara bokat halvsunkiga hostels, som varit billiga o bra, men om de e hotell så kan jag rekommendera ovan.
    Om du har lite is i magen så kan du även boka på www.priceline.com där man kan buda på hotel. Man väljer ett område och antal stjärnor och anger ett pris (som man tycker e rimligt) och så får man svar om det är ok eller ej, om de tar ens bud. OM man fått ett nej på ett område och antal stjärnor så man man ej buda på det igen, då måste man byta område eller antal stjärnor... har bokat några riktigt bra hotell där några gånger, inte alltid de funkar dock, men ändå. Har bott i Toronot för 60 USD per natt på ett hotell som tog 400 USD :)... så man kan ge skambud... men detta funkar oftast när man bokar samma vecka och det är ju inte säkert de finns så mkt kvar då... men värt en chansning :)
    LYCKA TILL!

Svar på tråden New York