När ska man beställa blommor?
När ska man egentligen beställa brudbuketten?
Ringde idag och de sa tre veckor innan men det tyckte jag lät lite sent, eller?
När ska man egentligen beställa brudbuketten?
Ringde idag och de sa tre veckor innan men det tyckte jag lät lite sent, eller?
jag ska också beställa 3 veckor innan, det e nog ok, om de sa så, så är det väl så det ska vara.
Jo, men vi ska gifta oss på pingstaftonen och det är ju den största "giftahelgen" men man måste ju lite på dem för det är ju deras jobb
Jag beställde två månader innan, men de kommer ju ändå inte beställa blommorna förrän kanske 1-2 veckor innan de ska användas, så tre veckor räcker säkert. Det som är viktigt är ju dock att de har med i planeringen att de ska göra en brudbukett då, så att de inte är väldigt underbemannade just den dagen...
Ja, det är precis det jag menar. Man kanske kan förvana dem lite iaf
De ställen jag har pratat med vill gärna veta en månad i förväg. Då hinner de beställa blommorna om det är något de inte har hemma, om det är en viss sort man vill ha etc. Tog man av det som fanns i butiken kunde man beställa med kortare framförhållning.
Sa de 3 veckor ska du lita på att det stämmer, men att förvarna är väl en bra idé om du är osäker.
Jag var där i onsdags.. vi gifter oss på lördag.
Jag beställde för en vecka sedan och gifter mig också på lördag.
Det är du och jag det.
Två veckor sa en till mig när jag frågade idag... Men alla säger nog olika.
Att jag vill beställa tidigt beror nog mest på att jag är en extrem planeringsmänniska
Det handlar ju ofta om att de ska planera in att de har bröllop så de har personal till det. alltid bra om man hinner ha en konsultation i lugn o ro oxå
jag tänkte gå dit samma dag,.....
Beroende på vilket humör jag e på,
köper jag blommorna.....