• Tavi

Hindersprövning

Hej på er alla!

Måste skriva av mig...Nu är jag nervös ...suck...
    Vi skall gifta oss 080808,min blivande man HAR varit gift i Holland innan, men skiljsmässan var klar januari 2000.
    Nu när han har skrivit in sig i Sverige står han fortfarande som gift!!
    Det kommer att ta 2-3 veckor behövs det översättas tar det längre tid!
    Knapert m tid! Skattemyndigheterna har strul m sina telefoner sedan 2 veckor tillbaka!!
    Ingen hindersprövning- Inget bröllop :(
    Önska mig Lycka till....

• Svar på tråden Hindersprövning
  • EvelinaK

Oj, Lycka till!!!!

Håller tummen..

• Pienaar

Men gud....... Typiskt! Ring ring och ring lite till, snart lär de ju svara...

Lycka till!

• Sommargrönt

Gå in till ett kontor i egen hög person säger jag!

• Tavi

Tack snälla, måste nog ta lite komp och stå vid dörren innan dom stänger 16.00.

Snacka om att ha is i magen

• Tavi

Tro det eller ej.......jag e hemskt ledsen min blivande har lämnat fel papper till skatteverket....nu blir det allt värre.Vi kan inte göra hindersprövningen på ett tag. Och vi gifter oss om 23 dagar.....Snyft..........

• Sommargrönt

Varför kan ni inte göra hindersprövningen på ett tag för att han lämnat fel papper? Kommer ni hinna göra den i tid då? Stackare...det ordnar sig...även om ni skulle vara tvungna att skjuta upp allt...Kram kram kram

• Lillsnufflan

Stackare, jag lider verkligen med er. Hoppas verkligen att det löser sig.

• grata

Vilken mardröm, hoppas att allt går bra i slutänden...

• idunoas

Usch. Lycka till. Hoppas det löser sig

• bride 2be

urs då det låter ju som det är bland det värsta som kan hända! Ny klänning, catering eller lokal går alltid att fixa på nått sätt, men det här är ju mycket svårare att lösa. Kan ni inte åka till skatteverket med rätt papper då och inte gå innan ni fått träffa nån som kan hjälpa er då? De kan ju inte vara så omöjliga i ett sånt här fall heller.....

Svar på tråden Hindersprövning