Jag är så lycklig och måste bara få berätta!!!
Jag måste bara få berätta för någon innan jag blir TOKIG!
Förra helgen var jag och min älskling i Sthlm på en romantisk liten semester. Vi bodde på hotel och hade det helt underbart!
Vi kom dit på fredagen och planerade att gå ut och äta på resturang på kvällen.
Allting flöt på bra och vi gjorde oss i ordning för att gå ut. Strax innan vi skulle gå så satte min sambo ner mig på sängen. Plötsligt gick han ner på ett knä och FRIADE TILL MIG!!!=D
Jag blev jättepaff och tårarna började rinna hejdlöst! Självklart sa jag JA!=)
Under resten av den kvällen och helgen svävade jag runt på små rosa moln och vi var som nykära! Helt underbart!!!
Vi har varit ett par i snart 4 år och jag älskar honom utav HELA mitt hjärta! Vi har gått igenom en hel del tillsammans och jag har länge känt att vi är menade att leva tillsammans under resten av våra liv! Vi har pratat om förlovning och giftermål ett tag nu och allting känns bara helt perfekt! Jag är så lycklig!=)
Det jobbiga är bara att vi har sagt att vi inte ska berätta för någon förrän vi har fått våra ringar! Vi beställde dom i måndags och nu räknar jag dagarna tills vi får dom!!!=)
Än så länge har jag inte riktigt fattat att vi verkligen är FÖRLOVADE!! Kommer nog bli mer verkligt när vi har fått ringarna och berättat för våra nära och kära! *längtar*
Det är verkligen SUPERSVÅRT att inte berätta för någon, men jag ska hålla det hemligt...mindre än en vecka kvar nu!
Jag ville bara dela med mig av min underbara romantiska helg och få berätta för någon att jag numera faktiskt är FÖRLOVAD med min älskling!=D