möhippa
förslag på uppdrag en brud kan göra på sin möhippa?? roliga och inte för elaka.. vill det ska bli en dag att minnas för henne.. hon är lite äldre... runt 40 men ändå pigg och tävlingsinriktad..
tack i förväg
förslag på uppdrag en brud kan göra på sin möhippa?? roliga och inte för elaka.. vill det ska bli en dag att minnas för henne.. hon är lite äldre... runt 40 men ändå pigg och tävlingsinriktad..
tack i förväg
har hon bra balans? Inlines om hon inte redan har gjort det. har du kollat på tipsen som bt lagt ut? det finna ju massor man kan göra, bara det är saker som hon själv vill göra. sälja pussar eller kramar.
hoppas detta inte blev för luddigt
Saker vi "brukar" göra:
* Sjunga in en skiva som framförs på bröllopsdagen o sedan säljs till gästerna.
* Bjud på en massage medans ni andra spelar mysig musik & har en frågesport/utfrågning med henne.
* Be henne laga en god middag med ingredienser ni plockat ihop & som hon sedan bjuder er på.
* Ge henne en kamera & lite kluriga frågon om bröllopet & det svar hon kommer på måste hon sedan ta kort på.
Ex. vad heter han som håller i en vigsel? (Präst) & så måste hon hitta & ta kort på en präst. Gör sedan ett album med bilder från detta.
* Sjung karaoke på något uteställe, ställ en hatt framför med en lapp på där det står något roligt ex: Jag behöver en drink NU! Men jag har inga pengar...(kanske inte så kul men kom inte på nåt annat nu =O)
* Lasergame
* Bowling (discobowling)
* Klipp kalsonglappar på killar
* Sälj piskrapp på stan
* Dela ut kondome & be henne predika om vad som annars kan hända...Klä ut henne till nunna i så fall =O)
* Gocart, pasar alla åldrar
* Har ni till gång till ett varmbadhus med bastu är det perfekt med lite vin, frukter, snacks mm.
* Kanske har ni tillgång till en bastubåt (brukar se ut som ett litet hus med skorsten på) går att hyra rätt billigt.
Ska fundera mera...
//Veronic@
Modell för en dag är uppskattat som aktivitet, i studio, till skön musik, med vännerna som "hejar på"... Tilltugg och skumpa brukar oftast vara tillåtet att duka fram på plats (i allafall i min studio ;)
Antingen sminkar ni henne själva innan eller bokar en make-up artist. Ni kan ju även passa på att klä ut henne till något. Eller varför inte ta med olika outfits som ni sedan klär henne i och bilderna kan sedan beställas till en väggalmanacka... som lämpligt läggs fram till bröllopsfesten. :) En eller annan gruppbild på hela gänget brukar också ta plats i kalendern.
Samtidigt som det är en given succé så får bruden fina porträttbilder av sig själv, som gåva av er. Ofta brukar bruden passa på att ta några "lättklädda" bilder av sig själv, som de sedan kan lägga på sin blivandes huvudkudde på bröllopsmorgonen.
Fotograferna är oftast öppna för idéer (i allafall jag ;).
/ Katja K