• carro e s

Planer för fredagkvällen

Hej!
    jag behöver hjälp!
    Min kille har varit på Gotland nu i två veckor. Och under de två veckorna så har jag saknat honom så oerhört mycket och skulle aldrig klara av att leva ett liv utan honom. Vi har varit tillsammans i 4 år nu och ja har planerar på att fråga om han vill förlova sig med mig nu i morgon när han kommer hem. Är det en bra ide eller bör jag vänta längre?

Jag har köpt 10 röda rosor plus brudslöja som jag ha satt ihop.
    vi köpte ett fin litet svart bord ifrån Ikea för några veckor sedan som jag har pyntat med blommorna och rosblad.

Någon som har någon ide på vad mera jag kan göra? vill verkligen att detta ska bli en kväll att minnas.

Om han nu svarar ja så har jag planer på att gravera in Älskar dig på ungerska och då blir det Szeretlek+ namn och data

Börjar bli nervös:(
    Hör gärna av er

• Svar på tråden Planer för fredagkvällen
  • aikidoaasa

Det låter som en riktigt mysig sak att göra.
    Kanske spela lite romantisk musik på låg volym i bakgrunden.

• carro e s

Det värsta är att jag jobbar imorgon när han kommer hem.
    Vet inte om jag kanske ska skriva ett brev till honom och sätta ner den i blommorna där jag berätta hur mycket jag tycker om honom och att jag vill att det alltid ska vara vi.

Tänk om han svarar nej!:(

• BlendaSigne

Om vädret skulle tillåta skulle jag ta med honom ut på en picknick med champange o jordgubbar, ta med blommorna ;). Läsa något personligt / en dikt för honom och i samband med det "popp the question". :).

• carro e s

Tack för tipsen.
    Jag är verkligen inte bra på att verken skriva eller läsa dikter.
    Tusan va svårt det är att bestämma något som man vill minnas hela livet

• BlendaSigne

När min kära sambo friade, eller frågade om förlovning (vi var unga och det var första steget) så hade han tänkt göra det i en luftballong över sthlm... oerhört romantiskt med skumpa och allt:)... men när den andra helgen på rad vart inställd på vädret så friade han i sin brors studentrum (kunde ej vänta längre), helt enkelt på sängen framför TV:n som skrålade. Det var den lyckligaste dagen i mitt liv...hittills ;).
    Så det behöver inte vara så fancy för att det ska bli bra :)

• carro e s

hej. nä precis det behöver ju det. men det e ju det att jag jobbar imorgon till klockan 8 och det känns verkligen som om det är imorgon jag ska fråga honom om förlovning.

Som jag skrev innan tycker du att det är en dum ide att skriva ner vad man tycker och känner för personen så att den får något att fundera på innan jag kommer hem.
    Och när jag kommer hem så frågar jag honom.?

• BlendaSigne

de e väl en bra idé. tycker jag :).
    sen e de bara att fråga, öppna ditt hjärta och blotta din själ. Hoppas han säger JA! :)

• matildaochniklas

Det låter som att du har en bra plan tycker jag!

Lycka till!

• tågjäntan

Du kan skriva ner vad du känner i ett brev om du vill. Men vänta med att ställa frågan tills du kommer hem. Det blir mer personligt då.
    Lycka till!

• 7nov06

hör av dig senare ikväll, så vi får veta hur det gått.. :)

• BlendaSigne

nu e jag nyfiken på hur de gick, hoppas vi får höra snart

Svar på tråden Planer för fredagkvällen