Problem med mitt galleri
Kan inte längre lägga upp bilder i mitt galleri, trots att det är mkt utrymme kvar. Har försökt lägga upp olika bilder, men de läggs aldrig till i galleriet. Någon som har en aning om vad det kan bero på?
Kan inte längre lägga upp bilder i mitt galleri, trots att det är mkt utrymme kvar. Har försökt lägga upp olika bilder, men de läggs aldrig till i galleriet. Någon som har en aning om vad det kan bero på?
Ingen?
har du ändrat i inställningarna att galleriet ska visas?kanske annars kan bero på fotots format.
Det är inte så enkelt att bilderna är för stora? Man får inte upp något felmeddelande när man försöker lägga in för stora bilder nämligen, de läggs bara inte till...
Och hur vet jag om bilderna är för stora? Hur ändrar man storlek? Tack för alla snabba svar.
Vet att det är en dum fråga, men hur gör man för att göra bilderna mindre?
Ett enkelt sätt är att öppna bilden i paint (om man inte har några andra program) och klicka på bild och sedan ändra storlek där ändrar du i procent. T.ex om du vill förminska den 20% så skriver du 80 i båda rutorna. Ett lätt amatör sätt. kom ihåg att spara bilden sen.
Tack, nu har det ordnat sig.