• Eskobar

Ge tips på trevlig weekend

Tänkte att jag och blivande mannen skulle ta en weekend efter bröllopet. Med oss på resan får även vår lilla dotter på 6 månader följa med. Ge trevliga tips på en trevlig o mysig helg någonstans i södra eller mellersta Sverige.

• Svar på tråden Ge tips på trevlig weekend
  • Memmis

Jag och min blivande kommer att ta en liten mini-semester på Hotell Södra berget i Sundsvall. Det blir också en heldag på SPA Maskrosen, som ligger i samma byggnad, så man gehöver inte åka iväg någonstans.
    Jag har varit där förut och det är lugnt och mysigt!
    www.sodraberget.se
    De har div paket men man kan ju skräddarsy efter behov och smak också förståss!
    Men ett tips är att boka ev behandlingar i god tid.

Kram och lycka till!
    Emma

• Eskobar

Tack för tipset! Tyvärr kanske aningen långt upp för vår del. Fler tips mottages gärna.

• MD2009

Sök på Countryside Hotels - Där finns en hel del fantastiskt mysiga weekendalternativ. Har själv varit på Margrethetorps Gästgifvaregård, Brunnby Gård och Ronnums Herrgård. Sen finns såklart ett antal fristående hotell som är trevliga - Var i landet har ni tänkt?

• Anna och Ola

Malmö har mysiga hotell och mycket att hitta på Mäster Johan eller Mayfair, nära till köpenhamn, kultur havet ...annars är ju alltid Arild eller Mölle på kullahalvön underbart, eller bjärehalvön med Torekov och Båstad ex. hotell Sand lycka till

Svar på tråden Ge tips på trevlig weekend