• T3ZZ

JA!

För 4,5 timma sedan svarade min Älskling JA på mitt frieri! Så nu kommer ja hänga här mer än vanligt ;). Bröllop är planerat juni/juli nästa år =D=D=D=D. Nu ska vi ut å fira med vänner å bekanta =D=D=D

Det jag sa:

Äntligen står du här
    och allt det som jag saknat
    finns nu när du finns här
    Jag har undrat om du skulle komma
    och om du ville ha mig då
    Tänk, nu börjar livet
    som jag längtat efter så
    Tiden är inne
    Min älskade, kom
    När klockorna ringer så är det för oss
    Så ska vi förenas och aldrig skiljas åt
    Vad vet vi om våra liv
    Vi kan bara gå
    Så, *** Tomas ****, svara ja
    Så skall din lycka vara gjord
    Jag kommer bara älska dej mer och mer
    Vill du gifta dej med mej?
    Och göra mej till världens lyckligaste brud

//
    http;//theresetomas.blogg.se

• Svar på tråden JA!
  • Efter 11 år är det min tur

Grattis Och ha en fin sommar

• paradisfågel

stort grattis!!! :-d

• 27juni2009

Grattis, då kommer vi nog följas åt genom tråden m tanke på datum för vigslar

• aikidoaasa

Grattis! Vill du berätta för oss om hur du gjorde det?

• T3ZZ

Visst kan jag de bara att börja läsa :P
    På måndan så fick han en ros som symbolisera vårt första år tillsammans. Tisa fick han även en ros = andra året. Onsda = tredje året å torsda fjärde rosen å fjärde året.
    Så igår så var det vår 5-årsdag. Jag hade sagt till Kärleken att ja jobba men ja åkte hem till min mor å far å gömde mej. Syrran färga håret på mej till samma färg som ja hade första gången vi träffades.
    Hemma i huset hade ja dekorerat med massor med lappar där det stod fina saker. Han fick även två häften med 15 orsaker varför jag älskar dej / varför du älskar mej. På kuvertet hade ja skrivit upp vart å när vi skulle träffas. Och i kuvertet fanns det ett till häfte där det stod 30 orsaker till varför vi ska gifta oss. Sen träffades vi vid slussarna i Trollhättan. Där jag hade dukat upp med "champange", vindruvor å choklad. OCh när han kom så satte vi oss ned och jag läste upp det som står i tråd starten. Han satt ned och jag stod på knä.
    Kvällen tillbringa vi med vänner och natten tillbringa vi på hotell.

Jätte mysigt. Och alla e glada för vår skull men vissa e fortfarnde i chock =P.
    Ni kan läsa på bloggen: theresetomas.blogg.se
    å se bilder t3zz.bilddagboken.se

Svar på tråden JA!