Hittar inga tärnklänningar. suck
Hittar ingar tärnklänningar, jag har 3 tärnor och vill att det ska ha samma färg, ljust rosa typ, & långklänning utan axlar.
Alla är dessutom så dyra. Någon som vet någon som säljer billigt?
Hittar ingar tärnklänningar, jag har 3 tärnor och vill att det ska ha samma färg, ljust rosa typ, & långklänning utan axlar.
Alla är dessutom så dyra. Någon som vet någon som säljer billigt?
Ett tips är ju att beställa från Kina - jag beställde två tärnklänningar därifrån, för sammanlagt 700:- fick jag två underbart, måttsydda långklänningar som satt perfekt! Ska strax sätta in bilder i albumet så kan du ju kika på dem.
Om du vill veta mer ang Kinaklänningar så rekomenderar jag:
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m2929732.html
kolla gojane.com där får mina tärnor välja fritt, finns flera söta i rosa. bla en med svart spets i midjan.
Bor du i Sthlm, så har jag hört att Scala vid sergelgången ska ha mycket. Å nu är det ju rea dessutom! Har inte varit där själv, men min syster kom hem med en supervacker klänning som hon ska ha på mitt bröllop.
Dolliver ... har varit inne på kina klänningar men jag är för feg för att beställa, sen är min engelska inget vidare.
Vem beställde du ifrån?
Jag beställde från MillyBridal. kan erkänna att jag är inte heller så värst bra på engelska, men det är å andra sidan inte de i heller och därför blev det ganska kortfattade mail med en massa bilder och pilar för att förklara - tyckte det gick jättebra med bilder - lättare att undvika missförstånd!
Gå in på kinatråden - har precis skrivit hur det går till att beställa från MillyBridal!
Lycka till!
Ps. Behöver du hjälp med att få översatt till engelska så är det många duktiga och hjälpsamma tjejer inne på kinatråden som gärna hjälper till!
first lady skrev 2008-07-20 16:19:16 följande:
Beroende på vad du har för krav så finns ju Ellos och LaRedoute. De har faktiskt väldigt fina klänningar emellanåt! Inte så dyra heller.
hejsan vart bor du ?
vi har en butik DIVA och vila dom hade lång ljusrosa axelbandslös lång model men finns tyvärr bara till stl 44 .
Kolla in:
www.hiphopboutique.com/brdr.html
Har kollat i LaRedoutes katalog visserligen vinter, sommar katalogen har jag inte beställt, får göra det till nästa sommar.
Kassandra-Bor i Norrköpig har ingen butik där som heter DIVA.
E-bay...säger det alltid....kolla på engelska e-bay, det finns massor. Min brudklänning, vinröd, finns i rosa också...kostar 830 kr...inklusive allt...och det finns billigare..*S*