Maldiverna eller Mauritius...
någon som har erfarnheter?
någon som har erfarnheter?
Varit på maldiverna! Det häftigaste jag varit med om någonsin! Lite Robinsson över det hela vilket gör det unikt där!
Åk hellre till Maldiverna...MYCKET vackrare. Iofs så finns det MYCKET att göra på Mauritius och ingenting att göra på Maldiverna. Åker ni ändå till Mauutitius bo då på Le sakoa. Ett TOPP ROMANTISKT hotell vid en KRITVIT strand. Kostar ca. 1300 sek per natt med halvpension....underbart! På maldiverna rekomenderas Kuredu...bäst dykning och mest att göra!!! Annars är Filitheyo ruskigt fint eller om ni har råd....Conrad maldives...=0)
Lycka till!!
Kan varmt rekomendera Mauritius!
Det är verkligen paradiset! Ingen tvekan om det!
Oj, den är svår. Vackert vilket som men vill ni ha saker att göra finns det mer att välja på på Mauritius...Lycka till
Vi var på bröllopsresa till Maldiverna, Kuredu i juni och det var det bästa som jag har varit med om i hela mitt liv!!! Helt fantastiskt vackert, mysigt och romatiskt - verkligen perfekt för en honeymoon
Om jag och min man ser en bild eller en filmsnutt på tv:n därifrån så bara tittar vi på varann uttrycker "Åhhh!" och drömmer oss tillbaka!
Vet iofs inte så mycket om Mauritius, men om ni åker till Kuredu kommer ni helt klart inte att ångra er - lovar