080830
Jag hoppar också in här
Håller på att skriva ut festprogrammen på datorn. Har lite småplock kvar men har det mesta under kontroll.
Någon som blivit hippad ännu??
Jag hoppar också in här
Håller på att skriva ut festprogrammen på datorn. Har lite småplock kvar men har det mesta under kontroll.
Någon som blivit hippad ännu??
Jag känner mig nästan helt klar faktiskt
Ljus till borden men sen så!
Vi ska laga all vår mat själva så det har vi ju kvar men jag känner mig nöjd fast jag ska sy ihop 65 festhäften också men jag får väl lägga några kvällar på det!
Någon som tror på hippa i morgon?? Jag vet inte vad jag tror men dör av nyfikenhet snart
Hippad igår
Fattade nästan att det skulle bli denna helg så jag var beredd. Fick ett brev där jag skulle packa lite grejer men hade ingen användning för den sen ändå.
Blev hämtade av min sambos bestman på en H.D kl 9. Hade champagnefrukost och spelade fotboll. Fick åka till en studio och spela in "kom hem" med Barbados. Lunchpaus. Fick 15 min på mig att shoppa på H&M för 500 kr med temat schlager i kläderna. Blev sminkad på make up store. Middag hemma hos min tärna. Utgång på kvällen
Drack för mycket alkohol för tidigt på dagen så tänk på det så orkar ni mera.
Är supernöjd med min dag. Ingen utstyrsel alls utan en hippa helt i min smak
Vilka vänner jag har!!
Jag har typ bara festprogrammen kvar tror jag
Gjorde min naglar i fredags och hoppades att de skulle hålla men spikade mig på tummen redan dagen efter så det blir till att göra en ny tumnagel.
Tiden går fort nu!! Snart är vi fruar!!
Om 6 dagar är vi fruar
Nu har jag det mesta klart och ska börja att andas igen.
Vigsel 16.30 på en ö utanför strömstad med havet som närmsta vittne
Håller tummarna för sol!
Lite pirrar det allt i magen men annars känns det bara bra!
Tyvärr hade jag inbrott i bilen igår när jag lämnade sonen på dagis så min väska försvann! Jag såg idioten när han sprnag därifrån med!! Men det ska inte få förstöra helgen nu
Vi ska handla all mat i morgon för att sedan fixa buffen på fredag.
Vi blir ca 70 gäster och kommer vigas på en klippa vid havet kl 16.30. Hur många av er är redan klara då??
Är mest rädd för alla känslostormar som kommer! Gråta, skratta, gråta, skratta.
Snart är det äntligen dags!!
Vi åker till ön vi ska gifta oss på idag
I morgon slavar vi köket och sen är det äntligen lördag!
Ska bli skönt när allt är över!
Åh la la
Vilken underbar dag! Med strålande solsken sa jag ja med vågorna som slog uppför mina fötter!
Undrar jag med. Visserligen har jag kvar mitt efternamn men ska lägga till min makes efternamn som mellannamn så då kanske man måste anmäla det själv.